821 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Dæktryk kontrol? Dæktryk kontrol?
På ST 1300, blandt andre, er det komplet umuligt at komme til dækventilerne med de pumpehåndtag, der er på tankstationer.
Der fås bøjede ventilforlængere, som dog nok ikke skal blive siddende, da det ikke er sikkert og tæt nok. Det er lidt besværligt at skulle skrue forlængerne på og af igen flere gange fx på langture, men der er vel ikke andet at gøre? Andre idéer??
0 synes godt om
mar 2004
Følger: 3 Følgere: 26 MC-er: 5 Emner: 14 Svar: 1.476
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
Skift da de ventiler. Hvis ikke nu så næste gang der skal skiftes dæk
mar 2019
Følger: 12 Følgere: 3 Emner: 6 Svar: 30
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
dec 2004
Følger: 2 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 785
Til en ST1300 skal du bare have den der passer på japaner mc'erne.
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 471
mar 2019
Følger: 12 Følgere: 3 Emner: 6 Svar: 30
ST 1300 er helt afhængig af korrekt dæktryk for ikke at wobble endnu mere, end den gør i forvejen ved lidt højere end motorvejshastighed!! Altså ikke bare lidt!!
Men selvfølgelig skal der bare bøjede ventiler på næste gang, simpelt og sikkert!! (Er dog også fristet af teknikken med elektroniske ventilhætter, det er sgu da smart!)
Tak for de gode svar!
okt 2013
Følger: 2 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 1.300
Dæktryk kontrol?