1.072 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Kawasaki GPX 750 Kawasaki GPX 750

Overvejer at importere en tysk GPX 750 fra 88 til Danmark.
Men sælger skriver at den hakker lidt i koblingen når motoren er kold. Endvidere skriver han at det muligis kan afhjælpe at udlufte koblingen (ved godt at den er hydraulisk) er det noget som jeg umiddelbart skal tage højde for eller ??? ? håber på gode svar.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawasaki GPX 750
  • #1   22. aug 2007 det har ikke den store betydning hvis prisen er derefter, nyt sæt koblingsplader koster ca. 800, udluftning ved jeg ikke om hjælper det kan også være slavecylinderen som skal renoveres, renoveringssæt koster ca. 200, så handl med ham om prisen så du opnår mest mulig rabat

• #2   22. aug 2007 du skal også tag højte for hvad den kommakostinc afg. da der er en del til salg på den blå og i gul og gratis. fra 28000kr inc afg.
    mvh allan h.

ps og spørge efter hvornår den sidst har fået skiftet generator rem. da den har det med at spinge

• #3   22. aug 2007 Hej Allan og Bodie. Mange tak for de hurtige svar. Det har sat nogle tanker igang. Har just sendt mail til sælger ang. generator rem.
    Har godt set at der er nogle billige til salg på dba og gul og gratis men har set flere af dem og de er ikke som annoncerne beskriver dem.
    Det er en GPX 750 fra 88 og den har 36000 på klokken og den kommer forhåbentlig ikke over 900-1000 €
    Nu får vi at se hvad sælger siger.
    Men mange tak for Jeres svar. mvh Kristian

• #4   22. aug 2007 der er da ingen generatorrem på sådan en model, til den pris du nævner kan du købe en gpz900 så den skal længere ned i pris, 5-750€

• #5   23. aug 2007 hej bodie b der er generator rem på en gpx 750 for jeg har selv haft en. mvh allan h

• #6   23. aug 2007 Har lige snakket med sælger og det tyder på at koblingen er slidt idet den kun hakker når den er kold. Ved varm motor er det helt i orden. Nu kan jeg kun vente tålmodigt og se hvad den ender op i.

• #7   23. aug 2007 Lige et lille indput. Er det noget man selv kan gøre uden den helt store "operation" har kun lidt kendskab til hvad der sidder.derinde. Men med en værkstedhåndbog i hånden kan det vel ikke gå helt galt ?

• #8   24. aug 2007 Hej Allan.

Du skriver at der i den blå eller i gul og gratis er fler til salg og at de står fra 28.000,-
    Jeg har set efter i et pænt stykke tid og har ikke fundet nogen som starter ved 28.000,- Den billigste starter ved 30.000,- og der er ikke ret mange til salg for tiden.
    Men som man siger, det bedste kommer til dem som der venter. Gad vide om det snart bliver min tur ;o)

Kommentér på:
Kawasaki GPX 750

Annonce