{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.438 visninger | Oprettet:

DEP
DEP
Tilmeldt:
1. feb 2017
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Kawasaki zx9r med omdrejnings problemer {{forumTopicSubject}}

Hey, er der nogle af jer der kender til problemet at Kawasaki zx9r fra 98, ikke kan tage omdrejninger i gear. Går ud ved ca 3000omdr. Men kan sagtens køre op i omdr, når den står i frigear.... cyklen er ny for mig så kender ikke modellen særligt godt, så ville lige høre om andre kender dette problem og hvad der eventuelt kan/skal fixes.... hjælp inden sommeren går på hæld ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kawasaki zx9r med omdrejnings problemer
  • #2   8. jul 2019 tjek lige dit ramair sysstem, især de små slanger der går fra dit luftindtag i fronten.

  • #3   8. jul 2019 Den er med karburator, benzinen løber lige ned i karburatorerne, ingen pumpe.

    Prøv at sprøjte starthjælp på gummierne ved karbur og hør om den tager omdrejninger, hvis ja, så er gummierne utætte. (falsk luft)


  • #4   8. jul 2019 Er den købt ved forhandler?

  • #5   9. jul 2019 Ja den har kaburator, og den har også benzinpumpe... Den sidder imellem dit benzinfilter og dine karburatorer. Hvis du lægger en finger på den ved startet motor skal du kunne mærke den pumpe ca 1 gang hvert andet sekund. Alternativt kan du lave en kontrol af hvor mange ml den gir i minuttet, men her skal du bruge en heynes manual. Den bør du købe under alle omstændigheder. Men tjek dit ramair system først, det er lidt nemmere.

  • #6   9. jul 2019 Halløj, går den direkte ud?? min (så en ZZR600) den har et punkt mellem 3-4000 omd hvor der absolut ingen kraft er (drukner nærmest() så skal spænes op over 4000 og så kører den fint... Det er skide irriterende, da man ikke kan køre stille og roligt på den...

    Kan du komme over de 3-4 eller dør den bare helt?=??


  • #8   10. jul 2019 OK
    Så må jeg jo give mig, har bare aldrig observeret en pumpe på de 4-5 stk jeg har haft, der var dog heller aldrig noget galt med dem.


  • DEP
    DEP Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #9   10. jul 2019 Takker for alles respons.. fejlen er fundet. Det var brændstof pumpen. Og til ovenstående. Jo den har pumpe og et lidt specielt indsprøjt/caburator. Stadiet lige før den direkte indsprøjtning. Minder om carburator men det kan man vist ikke kalde et overtryk system. Carburatorer kører med undertryk.... men takker alle for den fine respons. Kanon der er så stor hjælp. Havde sq helt glemt hvor gode vi bikere normalt er til at give en hånd med... kanon, tak smiley

  • #10   10. jul 2019 du var bare heldig

Kommentér på:
Kawasaki zx9r med omdrejnings problemer

Annonce