{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

Tyksakken
Tyksakken
Tilmeldt:
10. feb 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11

VFR 800. Strømproblemer {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Jeg har fået købt mig en VFR 800 fra 2001 som desværre har lidt problemer jeg bøvler med.
1: Alm kørelys duer ikke. Langt lys virker. I hvert fald i den ene pære. Jeg ved faktisk ikke om der er flere der bør lyse? Det KAN naturligvis være noget så simpelt som at pærerne er sprunget, det ved jeg faktisk ikke. Forklaring følger...
2: Thermometer virker ikke.
3: Blinklys til den ene side virker meget uregelmæssig. Har skiftet hele konsollen uden virkning. Blinklysrelæ måske?
Jeg ved om MCen fra tidligere ejer at den har været nede og ligge, og har været skilt ad, og er blevet genopbygget, og jeg er næsten 100 på at de har glemt noget.
Jeg har splittet det meste af cockpittet ad, og der er nogen stik der bare hænger og flagrer, men jeg kan simpelthen ikke lige lure hvor de skal sættes til. Jeg har købt mig Haynes værkstedsbogen til den, men den er ikke til meget hjælp, ligeledes kan jeg ikke finde svar nogen steder på nettet. Jeg er nu kommet til det punkt hvor jeg ikke vil bruge mere tid, eller flere penge før jeg har en idé om hvad problemet er.
På forhånd tak
DJ


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VFR 800. Strømproblemer
Kommentér på:
VFR 800. Strømproblemer

Annonce