607 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Udskifte batteri med anden slags? Udskifte batteri med anden slags?

Hej Jeg har som nævnt behov for at udskifte mit udtjente batteri som hedder YB12A-A, og er lavet af nogen som heddr YUASA.
På deres hjemmeside står, at det yder 12 volt og "regular charge current (AMP) er = 1.2

-Så er det, at jeg går ind på thansens hjemmeside og kigger under Honda VF500 1984-1985 (min er samme årgang men en vf500c Magna) og her finder jeg et batteri som hedder CB12A-A. Dette yder 12 volt og angiveligt 12 ampere...futter jeg hele min MC af, hvis jeg sætter dette batteri i min mc?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af trampolin 1.000 kr.
  • Jeg søger hjælp til diverse handyman opgaver. Det drejer sig speficikt om hjælp til ophæng af 5 x hylder, et spejl, to knager, et gardin og to Ivar IKEA skabe. 1.750 kr.
  • Installation af Husqvarna robotklipper med tråd 2.798 kr.
  • Opmontering 1.200 kr.
  • Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udskifte batteri med anden slags?
  • #1   26. aug 2007 Tror du ikke det er forkert og at dit nuværende batteri er 12ampere og ikke 1.2? Syntes det lyder af for lidt med 1.2 ampere :S

• #2   26. aug 2007 "Regular charge current" henviser til, hvor meget strøm der almindeligvis skal lades med på batteriet, for at det holder bedst muligt, ikke hvor meget strøm det yder.
    Sæt du roligt det andet batteri på - det er sikkert helt som det skal være - hvis der er forskel på den anbefalede ladestrøm risikerer du højst, at det nye batteri ikke holder så længe, motorcyklen sker der ikke noget med

Kommentér på:
Udskifte batteri med anden slags?

Annonce