1.321 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Spørgsmål vedr. styrt + rep. Spørgsmål vedr. styrt + rep.

Hej alle..

Ja så skete det desværre - et par dage efter jeg har fået min nye SV 650 S K6, vælter jeg desværre på den..
Det skete, da der pludselig dukkede noget uventet op på vejen foran mig, hvilket resulterede i at jeg klodsede begge bremser og falt ned til venstre. Heldigvis ikke med særlig høj fart.

Det ser således ud med motorcyklen; Kåben er smadret - crashpadsne virkede åbenbart ikke, og blev blot bøjet.. Derudover er venstre side af styret bøjet lidt helt ude i enden, venstre foreste blinklys er smadret, venstre forgaffel har fået nogle ridser, foddimsen til at skifte gear med er knækket, venstre fodviler til passagerer er bøjet ind og sidst men ikke mindst er venstre kobling knækket og sidder helt løst..

Det lyder måske meget vildt, men det er kun småskrammer, heldigvis.. Her er et billede for at give et overblik: (link fjernet)

Nu kommer så mine spørgsmål; Da jeg, af årsager der ikke er relevante her, selv skal betale evt. reperation, reservedele mv. vil jeg gerne gøre det så billigt som muligt. Er det noget jeg behøver at køre den på værksted for, eller kan jeg selv bestille og montere de ødelagte reservedele? (jeg kender også en mekaniker som gerne vil hjælpe, men han er dog ikke mc-mekaniker).. I så fald det kan klares selv, hvor bestiller jeg så de nødvendige reservedele?

Jeg er ret bange for om stellen, forgaflen, motoren eller andet vigtigt har fået et slag - og jeg vil gerne være 100% sikker på at min motorcykel er 100% i orden, tror I at den lige skal til et eftersyn eller noget?

Er der noget jeg har glemt, må I endelig spørge. På forhånd mange tak!!

Mvh Magnus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål vedr. styrt + rep.
Kommentér på:
Spørgsmål vedr. styrt + rep.

Annonce