457 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Speedometer Speedometer

Hej alle.

Da jeg var ude og rulle opdagede jeg sku at speedoen ikke funkede. Jeg tror at det er sket da jeg storskrubbede fælg og diverese dele omkring hjulet, jeg kan vel have ramt kablet eller et eller andet. Jeg vil tro at jeg skal skifte kablet ?!?

Nuvel, er det til for en normal kløgtig mcist med bare eb smule fingersnilde at skifte det kabel ?

Hvis ikke det er kablet, hvad kan det så være,

Er det bare at køre ned og hente et kabel hos den lokale Mc, forhandler eller er det noget der skal bestilles specielt hjem til hver enkelt mc ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Speedometer
  • #1   6. sep 2007 Prøv at se om kablet er skruet helt fast i drevet på hjuet... Det kan godt side fint fast uden at være fast nok til at gribe i drevet og fungere...

• #2   6. sep 2007 Ok. Det vil jeg gøre... Jeg tror jeg vil skru det helt af og prøve at montere det igen, da jeg opdagede det ude på vejen stoppede jeg lige for at se om jeg ku gøre noget ved det på stedet. da jeg drejede lidt på det virkede det ikke som om jeg ku skrue det mere fast, men jeg gir det et skud

• #3   6. sep 2007 Tak Peter. super. Det vil jeg nok gøre. det bare ud som om at det er svært at komme til bag speedometeret, eller at tage speedometeret ud, men der er jo nok et trickspil eller noget

Kommentér på:
Speedometer

Annonce