{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

Manglende topfart, GSX-R 250. {{forumTopicSubject}}

Prøver lige at hive den frem igen, og se om folk har nogle gode bud:

"Hmm.. Hvad kan være galt? Nu har jeg sat begrænsninger i, og så burde topfarten jo ligge på de150 (normalt 170-180), men det er bare ligesom, at der ikke rigtig sker mere efter 120-125.. og det er i 5. gear, hvor den bare får alt det føde den kan spise!

Har dog ikke lavet en kompressionstest på den, men kunne det være noget fusk her? Har tænkt lidt på, om det kunne være noget bøvl med en ventil?
Kaburatorene er blevet renset 100%, så der burde ikke være noget der.. Og de er også synkroniseret..

Kom gerne med nogle ideer til, hvad jeg evt lige kan gøre! smiley

Takker"


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Manglende topfart, GSX-R 250.
  • #1   14. jun 2005 Svært at sige når man ikke selv står med den... Men det kan være så simpelt at dine tændrør ikke er spændt ordentligt. Kører du med tanktaske? så kan det være fordi den slutter for tæt omkring benz. dækslet. Har motoren nogen mislyde, tikken eller raslen?

  • #2   14. jun 2005 Ja, selvfølgelig er det svært at sige.. Men alle bud er velkomne. Hvordan skulle det have noget at sige at tanken ikke er tæt?

    Den tikker en lille smule (meget lidt), i tomgang.


  • #3   14. jun 2005 Hvis tanktasken sidder for tæt kan den ikke få luft nok ned i tanken = undertryk = dårlig benzintilførsel. Det er ikke unormalt at man kan høre ventilerne tikke en smule i tomgang, så hvis det er den eneste "mislyd" er det ikke noget mekanisk, men et spørgsmål om justering. Hvordan den trænger til justering kan du se på tændrørnes farve.

  • #4   14. jun 2005 Har du tjekket om der er gnist på alle tændrør? Det kan dog tydeligt mærkes hvis et af dem er stået af, så det er nok ikke det alligevel, men det er da værd at tjekke hvis du alligevel skal have dem op for at tjekke dem for dem...

  • #5   15. jun 2005 Nu er det så min tråd han har hevet frem der, og kan sige så meget, som at mine tændrør er HELT nye, og der skulle meget gerne være fin tænding på alle fire.. Umiddelbart synes jeg ikke der er nogle mislyde ved den..

    Lige nu går jeg og grubler over, om det kan være en ventil, eller manglende kompression på en eller flere cylindere?


  • #6   4. dec 2005 En lidt gammel tråd jeg hiver frem, men fandt en af jer nogen sinde grunden? Jeg synes også min kæmper lidt på motorvejen. Ifølge speedo har jeg haft den oppe på 140 km/t.

    Hygge


Kommentér på:
Manglende topfart, GSX-R 250.

Annonce