977 visninger
|
Oprettet:
Race dæk?? {{forumTopicSubject}}
Hej hej, har set at der er mange der køber race dæk, som faktisk ikke er slidt på midten: Dvs de kan bruges til alm gade brug MEN... Der er da noget med at temp på et gade og et bane dæk er forskelligt, altså ment på den måde at de har forskellige temp hvor de arbejder bedst ved. Så er spørgsmålet nu hvis jeg køber et fordæk der har været brugt til race, og luller ud at landevejen. Drejer af uden for byen for at lege lidt i svingene skøjter jeg så a HEL... til fordi mit dæk ikke er varmet ordentligt op???
mar 2005
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 87 Svar: 320
jan 2005
Følger: 162 Følgere: 145 MC-er: 4 Emner: 248 Svar: 5.654
Næste fordæk jeg skal have, skal også være et super blødt race/regn dæk.
jul 2006
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 78 Svar: 714
feb 2006
Følger: 65 Følgere: 105 MC-er: 15 Emner: 86 Svar: 719
aug 2005
Følger: 75 Følgere: 79 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 1.326
Lige netop fordi de er lavet til hårdt brug, når de slet ikke op på arbejds temperatur på gaden (75-80gr) og så kan de altså være farlige.
Michelin Pilot Race er et godt eksempel. dur bare ikke på gaden..
Men snakker vi Dunlop 207RR, 208RR eller Bridgestone BT002 så er det en ganske sjovt valg i sommermånederne.
-
Morten
Race dæk??