Batteri / Strømproblem Batteri / Strømproblem
Løbebladet startede fint imorges, kørte 45 km i skole. fint nok.
Efter skole så kunne jeg godt høre der ikke var saft på batterie da jeg trykkede, nå fik hjelm på og så løb den helt tør, så sagde den en underlig nærmest motorlyd , lidt ligesom en fjernstyret bil eller lign når man trykkede på starteren, løb den så igang og kørte de 45 km hjem,
når jeg havde lang lys på så dansede spedometer nålen op og ned, men stoppede når man kørte uden lys.
Tankede lige da den kørte på dampe, der sprang den igang med det samme, kørte de sidste 100 meter, slukkede, startede med det samme igen, trak den i garage og den startede med det samme igen.
Forstår ikke helt hvad der er galt, og hvorfor den sagde den nærmest mekaniske lyd da den løb tør for strøm, og hvorfor kunne den så starte da jeg kom hjem ?
sidst jeg prøvede at køre den tør pga. for lang tid tomgang og mange små ture, der døde den bare uden at sige den mekaniske lyd når man trykkede på starteren
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 1.086
jun 2006
Følger: 156 Følgere: 152 MC-er: 9 Emner: 237 Svar: 1.869
men skift det, jeg plejer at købe et hos t hansen, til omkring 250kr og jeg sætter det bare direkte i ikke noget med at lade eller noget og tror mig det fungere super!;)
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.500
Skyldes enten dårligt batteri, eller defekt ladesystem.
Batteri / Strømproblem