{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blink..
  • #1   28. sep 2007 det er tit og ofte fordi der er for lav modstand eller for små pærer når et blinklys lyser konstant.
    -men i dit tilfælde hvor det kun er den ene side vil jeg næsten sætte en kælderkold pilsner på at + og - er blevet byttet, det er ikke alle blinklys der er ligeglade med det. Prøv og byt om på dem så er jeg sikker på det virker


  • #2   28. sep 2007 Har prøvet det samme, købte bare nogle andre pærer med de samme watt og så var der ingen problemer


  • #3   28. sep 2007 Ok.. for det er ikke dioder, men pærer, Og da stelforbindelse og fase + bare er to ledninger, så tror jeg også at Manny har ret. kan være da lygte blev mont. at ledninger er byttet rundt..for det virkede fint de gamle,, var bare så grimme og store..

    Men elleres tak for hurtig svar..


  • #4   28. sep 2007 Hallo manse der er dine pærer den er gal med, mine gamle blink havde 12v 10w og de nye jeg købte havde også 12v og 10w.... men de blinkede ikke, så skiftede jeg pærerne ud med nye der også havde en anden for spidse istedet for glasset var rundt... bagefter var der ingen problemer...

  • #5   29. sep 2007 Problem løst.. Og det var modstanseffekten i pæren der gør den blinker helt rigtigt..Der sad 12 volt 21w i højre side.. I venstre side som virkede fint sad der 12 volt 23 w.. Nu er det ikke lige hver dag man skal bruge 23 W pærer. så det tog en krig og finde 2 stk 23 watt. Det lykkedes til sidst. og hurra det virker fint..

    Alle mange tak for hjælpen..


Kommentér på:
blink..

Annonce