{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

Jakob K
Jakob K
Tilmeldt:
12. jun 2019
Følger: 13 Emner: 2 Svar: 1

punkteret Bremsevæske reservoir {{forumTopicSubject}}

Hej mit bremsevæske reservoir er punkteret på den ene side, så der lækker en smule ud over tid. Jeg har prøvet at finde et nyt reservoir, men kunne ikke finde et ny uden at skulle skifte hele bremse håndtaget. Jeg er på SU så vile høre om i kender nogle billige løsninger til at lappe hullet.

Jeg har en suzuki gs 450 fra 81

Mvh Jakob Karlsen smiley


Kommentarer på:  punkteret Bremsevæske reservoir
  • #1   4. sep 2019 Jeg ville ikke prøve på at gøre det tæt med diverse midler. Det er for farligt.
    Hvis det bliver utæt uden du opdager det, risikerer du pludselig ikke at have en bremse.
    Det må være muligt at finde et brugt håndtag. Det behøver ikke lige præcis at være til din model. Bare det passer på styret og ser nogenlunde ud som dit defekte.


  • #2   4. sep 2019 Jeg har for 6 år siden brugt Araldit på min søns CPI scooter af samme årsag, det holder endnu.
    Glasset til at se hvor meget væske der var på var helt smuldret væk.
    Men husk at rense/affedte grundigt først!


  • #3   4. sep 2019 https://bike-netshoppen.dk/product/bremsemaster-suzuki-vs-750-29125/

    mon det ikke kunne bruges, ellers kan du jo prøve facebook de gammeldags typer bremsemastere skifter folk jo ind af en kant til noget nyere

    evt kan du prøve her

    https://www.facebook.com/groups/MotorCykelMarked/


  • #4   4. sep 2019 Jeg har en fin og billig fidus til dig!
    Beholderen skal selvfølgelig tommes helt, og være tør indeni.
    Så tager du en elektrisk loddekolbe, og "smelter" hullet sammen.
    Det holder 100% - men kun såfremt at hullet har været et ganske lille hul...


  • Jesper K
    Jesper K Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 83
    #5   4. sep 2019 Jeg kan sagtens forstå at man bliver fristet til at lappe det og på en SU skal det selvfølgelig ikke koste en million. Jeg er også sikker på at man sagtens kan lave noget der holder tæt, men har du virkelig lyst til at ligge og køre rundt med noget der er repareret? Tænk nu hvis der kører en bil ud foran dig, eller du møder en stor traktor henover en bakketop, og det går i stykker igen. 22377486 - prøv og Ring til ham her, han har de første hundrede gamle motorcykler og mange dele. Han burde kunne hjælpe dig med at finde en der passer, og priserne billige. Jeg ville klart skifte beholderen og så nye kobber skiver ved bremseslangen. Held og lykke

  • #6   4. sep 2019 Nu stopper i fandme med de latterlige, livsfarlige løsninger smiley
    Det er bremsen vi snakker om, ikke sædebetrækket..

    Det er ikke noget man reparere, det udskiftes!!

    Ingen påstår der skal købes en ny Brembo master til 3000,- men en hvilken som helst brugt funktionel master, enten med indbygget eller eksternt reservoir.
    Så kan du igen kører sikkert ud i verden ... Uden at udsætte hverken dig selv eller andre for fare.


  • #7   4. sep 2019 Jeg ville absolut heller ikke lappe det. Jeg har et komplet håndtag med væske beholder liggende. Som hører til en 1200 bandit. Som kan købes billig, hvis det altså passer.

  • #8   4. sep 2019 Køb en bremsemaster på ebay, de koster omkring 100-150 kr smiley

  • #9   8. sep 2019 Jeg vil give flertallet ret, køb nu bare en ny, så du ikke ender som nogen af de døds foragtende tosser der huser her inde smiley


    profilbillede
Kommentér på:
punkteret Bremsevæske reservoir

Annonce