532 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

R1 årg 98-02 koplingsproblemer R1 årg 98-02 koplingsproblemer

har selv haft et par stykker af de cykler og kender nogen der også har, synes bare de har problemer med koplingerne, de begynder at glide, og har enda prøvet flere gange at montere ny koplinger og så køre de fint et par tusinde og begynder så igen.
prøvede enda på min egen at montere ny kopling, mellem plader som enda blev glasblæst for beder bid samt ny talerken fjedre og igen gjorde den det samme, så måtte smide en extra plade i for at det kunne holde, men burde jo ikke være nædvendig,
andre der kender problemet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af støddæmpere på miele vaskemaskine 750 kr.
  • Havehjælp 1.500 kr.
  • Hænge plakater op mm 1.000 kr.
  • Fjerne internetstikdåser 1.390 kr.
  • Handymand 1.300 kr.
  • Opsætning af gardiner, hylde, billeder og lampe 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  R1 årg 98-02 koplingsproblemer
  • #1   7. okt 2007 Jo synes også min er begyndt at glide en lille smule. Kan nok godt bare være alm slid. men er ikke sikker.

• #2   7. okt 2007 Syntes min kan finde lidt på det når den er kold. Har oplevet det et par gange. Skiftede olie og syntes det hjalp.

• #3   7. okt 2007 kender det også lidt fra min, ved dog bare ikke hvor langt tid siden den sidst er blevet skiftet.

• Jens N
    Jens N Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 15
    #4   7. okt 2007 Har du evt. prøvet med en kevlar kobling, det har jeg god erfaring med - dog ikke på med en R1'er. EBC laver sæt med forstærkede fjedre (uden fjedre hvis det er diaphragm) til fornuftige priser.

• #5   7. okt 2007 burde jo bare ikke være nædvendigt når alt er nyt, som i siger er det værst når de er kolde men må jo bare ikke finde sted overhovedet.
    nogen link til steder hvor de sælger stærkere fjedre, det er jo en talerken fjedre så man kan ikke bare lige smide en spænde skive under fjedren som i gamle dage

Kommentér på:
R1 årg 98-02 koplingsproblemer

Annonce