{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.907 visninger | Oprettet:

fzr 600 hakker ved lave omdr {{forumTopicSubject}}

Hej derude!

Jeg har mig en fin Yamaha Fzr 600 '91 og er rigtig glad for den, den kører vildt dejligt, men jeg har et problem! Når jeg kører ind i en rundkørsel i fx 2. eller 1. gear, så hugger cyklen meget så snart den ikke får noget at leve af. Dette er ekstremt ubehageligt. Det sker vist i alle gear ved lave omdr! Det jeg godt kunne tænke mig et at få nogle forslag til hvad der evt kunne skyldes dette... Den gjorde både med original udstødning (da jeg købte den) og gør det stadig efter jeg har fået en åben potte på.

Jeg ønsker at få dette ordnet da det faktisk er det eneste der irriterer mig ved cyklen, og da jeg skal tilbringe hele min næste sæson på den, så ville det være rart at få lavet så hurtig så muligt, så jeg kan få en dejlig sæson ud af det smiley

Håber på at høre fra jer

Vh Søren


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fzr 600 hakker ved lave omdr
Kommentér på:
fzr 600 hakker ved lave omdr

Annonce