Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gpz 1100
  • #1   25. okt 2007 Der kan være flere årsager.
    Hvis det er noget den lige er begyndt med, er det værd at tjekke efter fugt.
    Fjern Tændrør, når de er ude så se om der er spor efter fugt(rust) Hvis tændrørshætter ikke længere slutter helt tæt, kan der komme vand ned ved vask.

• #2   26. okt 2007 det kan være luft mængdeføler

• #3   26. okt 2007 Jeg mener de døjer lidt med indsprøjtningen..... noget med et spjæld eller noget der bliver slidt, og så går de ujævnt ved nogle omdrejninger. Kan selvfølgelig også være noget andet

• #4   29. okt 2007 Du skal helt klart kontakte Henrik her... www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=2305

Han er lidt af en troldmand, inden for ældre Kawa'er med sprøjt. Jeg har haft kontaktet ham før, ang. pålideligheden på GPZ'erne med sprøjt, og han siger selv at de er ekstremt pålidelige, men at de har fået ufortjent ry for at være upålidelige, fordi folk ikke ved hvad de har med at gøre. Desuden kan han nok også fortælle dig, hvordan du sætter indsprøjtningen i Race-mode (det er noget med at kortslutte 2 ben med en bestemt modstand, men jeg kan ikke huske hvilke)

Se hans hjemmeside, for flere oplysninger.

Kommentér på:
gpz 1100

Annonce