{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern trægulv med mulig asbest lim 3.000 kr.
  • Køkkenskab 640 kr.
  • Nedtagning af brændeovn 2.000 kr.
  • Hjælp til vaskemaskine 1.150 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.000 kr.
  • Udskiftning af vinduer 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  klistermærker på kåbe
  • #1   26. okt 2007 Man kan varme dem op med en hår tørrer. Det kan være noget nemmer på den måde.

• #2   26. okt 2007 lyder bare godt. Det vil jeg så forsøge i dag - snuppede en fridag, da der lige var lidt flextimer på kontoen:-)

• #3   26. okt 2007 Man kan købe "plasterfjerner" tror jeg nok det hedder... specielt fremstillet til at fjerne lim fra mærker. Jeg har engang lånt lidt og prøvet - det er langt bedre end alt andet jeg har prøvet, og det skader ikke lakken, da det er beregnet til formålet

• #4   26. okt 2007 Men er det på en gammel svend , så vil der nok være nuance forskel i lakken bagefter.

• #5   26. okt 2007 klistermærker er nu væk, skal i gang med rensebenzin om lidt. Men da de pågældende dele er malet i 2 farver, således at der er tydelige forskelle i tykkelsen af lakken, skal jeg vist i gang med noget slibning.

• #6   26. okt 2007 Ok, jeg har pillet klistermærkerne af de dele jeg havde afmonteret. Senere i løbet af vinteren regner jeg med at fjerne resten af klistermærkerne. planen var at den skulle have en anden farve og noget klar lak ovenpå.
    Der var et par ribber der var brækket på et af sideskjoldene, så jeg fik fat på to andre ensfarvede. Og de er pt monterede. Det er de afmonterede jeg eksperimenterer lidt på.
    Men det med billederne er måske en god ide - så kan andre jo lettere se hvordan....

Kommentér på:
klistermærker på kåbe

Annonce