{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

Ny potte - hvordan {{forumTopicSubject}}

SÅ skal der ske noget med den sølle Sebring potte (Se evt. profilbilleder dog uden potte monteret smiley
Jeg planlægger at købe nye forrør magen til dem på billedet (de er i virkeligt dårlig stand, og jeg har fået et godt tibud).

Jeg forestiller mig, at der skal smides en carbon-potte på af én eller anden art, men her begynder så mine problemer: Da jeg ikke kan finde én specifik potte til modellen, skal jeg "ud" og finde én jeg kan lide til en rimelig pris. Desuden gider jeg ikke at vække hele kvarteret, når jeg starter maskinen, men den må godt lyde godt... dooh.
Dertil skal potten heller ikke være så stor, som man ser på mange moderne maskiner, da det grundet placeringen, vil se skidt ud på katten. Jeg får også brug for noget tilpasning og svejsning af mellemrør pga den brede bagsvinger... Puha. Det er ikke ligetil. Hvordan pokker griber jeg det an med valg af potte? Det er jo nok billigst i det store udland, men jeg bliver nødt til at have den i hænderne for at kunne bedømme om den passer.

Hvor pokker kan jeg se et kæmpe udvalg af potter (udover på diverse parkeringspladser, hvilket måske ikke er så dumt endda) og hvor kan I anbefale at købe i udlandet? Nogen der kender en dygtig "potte-tilpasser" i Storkøbenhavn?

En masse spørgsmål på en gang, men måske er der bid!?

Mvh
Studen

PS. jeg prøvede at montere K&N filter forleden, og det brød 4-5gear sig ikke rigtigt om. En forhandler udbrød: Jamen SÅ skal der jetkit på (med dertilhørende udskiftning af 1000dele i mine gamle karbunader - og det ville blive dyrt)

Er der sansynlighed for en karbonade justering ville kunne tackle den nye udstødning OG K&N filter?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny potte - hvordan
Kommentér på:
Ny potte - hvordan

Annonce