Kæde samt tandhjulssæt {{forumTopicSubject}}
Ved godt at det er et emne der har været oppe flere gange, men tillader mig alligevel at spørge lidt ind til det.
(Har brugt søgefunktionen, men kunne ikke finde noget der kunne hjælpe tilstrækkeligt)
Det er til min zx7-r´er, og ville egentlig gerne have gearet den lidt, så den nemmere "kommer i vejret"
Hvad er gearingen standard på sådan en cykel, og hvilken gearing, samt mærke af tandhjul/kæde ville I anbefale??
Det gør ikke noget at det er et billigt sted selvfølgelig, men samtidig er jeg helt klar over at pris og kvalitet hænger, og er derfor og villig til at give lidt mere, frem for at få en sprungen kæde i benet.
Evtuelle links, også gerne i udlandet ville være super..
På forhånd mange tak..
feb 2005
Følger: 78 Følgere: 78 MC-er: 4 Emner: 96 Svar: 1.930
så køb et tandhjul der er 3 tænder støre end det du har på nu, hvis du ønsker en mere "frisk" acceleration og en mc der nemmere rejser sig..
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 15 Emner: 1 Svar: 11
jeg kan sælge dig AFAM kædekit med forskellige gearinger. Forreste tandhjul er standard 16, bagerste er 43. AFAM kan leveres med 14-17 for, og 39-45 bag. AFAM laver absolut nogle af de bedste kædekit. Priser ligger fra 1250kr pr sæt incl moms. Send mig en besked hvis du er interesseret, og ønsker yderligere oplysninger.
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 213 Svar: 1.679
centeret er i elox. alu og tænderne i special fremstillet stål. nittet sammen. og så lige en guld/sort kæde fra did...
det er virkelig kram og koster ikke mere end 1300kr incl forsendelse. ifølge test holder tandhjulene ca. det dobbelte...
mvh
morten
Kæde samt tandhjulssæt