{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motor søger stel
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #2   7. dec 2019 Det er FZR.

  • #3   7. dec 2019 Ok Tak for svarene, så må jeg se om det er til at få en ny eller brugt starter, inden den skal monteres på en ATV.

  • Morten L
    Morten L Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 3 Følgere: 6 Svar: 121
    #4   7. dec 2019 Har du prøvet at åbne starteren? Måske den kan reddes....


  • #5   10. dec 2019 Ja, det var et af kullene som var helt væk, og der var fyldt med kul støv. Havde en starter fra en Kawasaki liggende, kullene kunne jeg ikke sådan lige flytte, men skiftede i stedet for
    ankeret, så nu virker starteren igen. Nu har jeg så igen et problem med at få gnist på tændrørene, har hele ledningsnettet men mangler tændingslåsen, så det er lige med at finde ud af hvilke ledninger der skal forbindes, er ikke så god til EL ting.


  • #6   10. dec 2019
    Find en manual med et diagram, så burde det være til at lave, bare giv dig god tid, så er det ikke så svært, evt få printet diagrammet på et stort stykke papir så du kan tegne og fortælle smiley


  • #7   11. dec 2019 Tak for tippet Andreas. Har nu fundet diagrammet, og stikket på ledningsnettet som
    hedder Nr 1 Houpschalter , det må være det stik der tilsluttes tændingslåsen, der er en rød og en brun ledning som er lidt tykkere en den blå og den blå med rød stribe, hvilke af de ledninger mener du skal forbindes?
    Når der så er tænding på, skulle jeg så kunne starte den med Nr. 41 Anlasserschalter Blå ledning med hvid stribe.

    Er det ikke sådan at det der sker når man drejer nøglen til tænding, at der kommer strøm til tændspolerne og nogle lamper i instrumentbrættet ?
    Skal tændspolerne skrues på for at få stelforbindelse ?


    profilbillede
  • #8   11. dec 2019 Rød og brun skal sluttes sammen, det svarer til tændingsnøglen på on.

    Ud fra diagrammet behøver tændspolerne ikke stel, de har to forbindelser på lavspændingssiden.


  • #9   12. dec 2019 Den motor kan også ligge i FZ 750 stellet.

  • #10   12. dec 2019 Tusind tak for info

Kommentér på:
Motor søger stel

Annonce