{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

K Z
K Z
Tilmeldt:
11. feb 2004
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 21

GS500E Kåbeproblemer {{forumTopicSubject}}

er der nogen der har haft problemer med at speedometeret og omdrejningstæller går på kåben når man drejer?? jeg har prøvet at rette min flere gange men den blir ved at at drille...det er ret ubehageligt at køre med.Måske er der nogen der har erfaring med at skære i kåber, jeg tænkte at jeg ville skære noget af for at få plads til tingene!! dårlig ide????????.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GS500E Kåbeproblemer
  • #1   17. jun 2004 Hej Karina!

    Er det kablerne der går på eller er det selve speedometer/rpm tæller der går på???

    Mine kabler stødte konstant på, men jeg havde ikke problemer med at det var "huset" der stødte på.......

    Rune


  • K Z
    K Z Tilmeldt:
    feb 2004

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 21
    #2   17. jun 2004 det er hele huset der går på, det kan jeg se på den der plade foran. Selvfølgelig specielt når jeg bremser ned og vil dreje ....nogen sagde jeg kunne skære det stykke ud hvor de sidder ......

  • #3   17. jun 2004 Hmmm det lyder underligt...

    Det problem havde jeg ikke på min GSE....
    Men hvis det ikke kan løses på andre måder end at skære i den, så skal du gøre det, da det må være alt for irriterende.......

    Rune


  • K Z
    K Z Tilmeldt:
    feb 2004

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 21
    #4   18. jun 2004 ja jeg gør det ihvertfald idag....nu gids jeg ik det fis mere ;O)Min mek. vil dårligt test køre den når han har haft den inde til service osv, hans synes det er det værste lort han længe har oplevet ;O)

Kommentér på:
GS500E Kåbeproblemer

Annonce