Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tændrør
  • #1   26. dec 2007 Hvis den kørte fint med NGK-8 rør, så skal du bare have det igen.
    Den kan sagtens køre på 7'er rør men forbrændingen bliver ikke optimal. Du kan opleve ujævn motorgang og reducering af HK og moment.
    Så få dem byttet hvis de gamle rør, har en pæn brun overflade (= god forbrænding og rette tændrørstemperatur) og ikke er sorte/tørre eller grå/hvide.

• #3   26. dec 2007 Er ikke expert på dette område, men har altid hørt at man KUN og KUN må/skal bruge de rigtige rør. da man ellers kan skade bla stempel. . . . .

Så jeg vil råde dig til at tage en dyb indånding , og så sende dem retur og så sætte de rigtige i.... du skal vel heller ikke ud og køre i morgen.... går jeg ud fra

dette er bare min 5 cent

mvh

• #4   30. dec 2007 Jo højjere tal ( Eks 8 ) jo varmere og for varmt kan lave hul i stemplet Du kan også læse motorens stand ved at kikke på dit rør

Kan ikke lige fibde et link man ( jeg er ikke stolt af det ) T Hansen har nogle fine billeder med tekst i deres scooter katalog angående tændrør På Side 3 tror jeg

Kommentér på:
tændrør

Annonce