{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  benzin forbrug
  • #2   30. dec 2007 Har googlet det og den skal vist gå i omegnen af 20km/l så den trænger nok til det strada nævner:)

  • #3   30. dec 2007 det er en virago 1100 motor
    men jeg må vel prøve med det strada nævner
    er det dyrt at få justeret kaburator?


  • #4   30. dec 2007 Du får næppe en 1100 til at gå 20 km/l, men du skulle gerne komme i omegnen af 15!

    Dine karburatorer trænger helt sikkert til at blive gennemrensede og justerede, og så kan cyklen sikkert også tåle friske luftfultre.

    Kan du ikke sev, skal du regnemed 2-3 timer a 425 kr plus moms. Dertil et par hondrede kroner til filtra og evt. pakninger.


  • #6   30. dec 2007 ja det er rigtig nok det bliver nok meget dyrt i længden
    jeg må hellere få gjort noget ved det
    jeg var også ret skuffet da jeg stod ved tanken og den kun havde gået 130km på en tank fuld


  • #8   30. dec 2007 har en 88ér 1100 honda shadow...
    den er meget svingende hva benzinen økonomien angår.
    ved alm kørsel (lidt friskt) køre den ca13-14 km.l
    men har haft den helt oppe på utrolige 24 km.l ( det var i tæt trafik på hovedvej 13, hvor jeg var nød til følges med en bil) 18-19 km.l ved pæn kørsel.
    ved (meget) hård kørsel under 8-9 km.l
    men generelt vil jeg tro at de ca 14-15 km.l skulle være muligt på en virago. måske mere..
    luftfilter. tændrør. karburator renses og justeres. der er nok ikk anden vej..


  • #9   30. dec 2007 tak for de hurtige svar
    det lyder som om karburatoren skal efterses den har alligevel også det problem at den afterfire'er
    så det skal jo også efterses


Kommentér på:
benzin forbrug

Annonce