{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

hvor køber man en ny motor? {{forumTopicSubject}}

hej jeg er bange for jeg bliver nød til at skifte motor på min z 400 så nu søger jeg en komplet motor ( z900/z1000) til at smække på. men jeg har ikke kunne finde nogle motore til en ordenlig pris da jeg synes det er vildt at give omkring 10000 for en motor fra 78 som har køre 48000 km eller såden noget...

men kender i nogle internet sider hvor man kan købe såden nogle? ( det skal være motor modeller fra ca 74-78 )

eller hvis i skulle ligge inde med den ville det sku også være i orden.

mvh Rune


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor køber man en ny motor?
  • #1   17. jul 2005 og yeps ved godt den er større end den der sidder på nu smiley hehe

  • #2   17. jul 2005 har fundet en motor her

    Kawasaki motor: Z1000
    55000 km
    årg.1978

    til 6500.-

    er det er godt tilbud eller dårligt?


  • #4   17. jul 2005 hehe... husker mit skæve maxistel *gg*

  • #5   17. jul 2005 hmm jamen det fordi min 400 motor er godt smadret i blokkende og såden. og så tænkte jeg at man jo lige så godt kunne købe en ordenlig motor nu når jeg skulle igang hehe.

    hvad så med en 650 ?


  • #6   17. jul 2005 pas nu på.....

    Er det ikke max 20% forøgelse??

    Hvis du kom til at køre en ned og forsikringen fandt ud af at motoren er for stor, er der INGEN dækning. Og hvis han så sagsøger dig for feks. 500.000 er der sq ingen andre end dig til at betale.....
    Hvis jeg var dig, ville jeg smide en ny 400 motor på. Køb evt. en i tyskland uden afgift....


  • #7   17. jul 2005 ja okay du har nok ret ehhe

    men jeg kan bare ikke rigtig finde nogle da 900/1000 er lettere at finde smiley


  • #8   17. jul 2005 man må vel godt tage en 400 cc som er nyere ?

  • #9   17. jul 2005 Ja det mener jeg godt, bare du ikke forøger med mere end 20% (HK)

  • #10   17. jul 2005 okay

    må min har 36hk fra standart og 20% af det er 7.2 så det vil sige jeg skal finde en motor med max 43.2 hk ?

    kan man ikke drosle den ned eller noget fordi tror det bliver svært at finde en nyere motor med 400 cc som kun har så lidt :S


  • #12   17. jul 2005 Rune må jeg komme med et lille velmenede råd.......
    Tror dit lille z400 projekt er ved at løbe løbsk......
    Saml den igen og sælg den!
    Og køb en der er lidt mere i orden :)......
    Eller den hurtige løsning smiley køb en z1000 og hug dit stelnr i........nok noget ulovligt.....men du vil ikke få hovedpine af dit uendelige projekt.


  • #13   18. jul 2005 hehe nej det skam ike ved at løbe løbsk smiley her kun det der irreterne problem med at tidligere ejer han lige skulle kigge i motoren og så fik i samme lejlighed sat en skruetrækker ind imellem blokkende, så der ryger olie ned til tændingen smiley så derfor vil jeg heller have ny motor, med z400 motore er ike til at skaffe og hvis det trækker som den gjorde da jeg fik den så ville det ikke gøre noget med lidt flere hypper, men nu holder jeg mig til 400cc klassen

    Det er jo min første mc så tror det er godt nok jeg holder mig til omkring 400cc så kan vi jo stadig styre den smiley så kan jeg altid gå over til en z9007z1000 om nogle år ( og så passer de fleste af mine stylings dele jo også til med ) smiley

    Men selvfølgelig hvis jeg finder en som har et stel og en motor fra en z900/ z1000 så kunne jeg jo købe det, da der faktisk kun er stel og lidt småting tilbage som er fra en z400 alligevel....

    mvh Rune


Kommentér på:
hvor køber man en ny motor?

Annonce