1.985 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Quadlock tlf. holder Quadlock tlf. holder

Jeg har fornylig gjort mig bekendt med holderne fra Quadlock. De virker solide, funktionelle og lidt i den dyre ende smiley

Er der nogen derude der har erfaringer med disse, som måske kunne kaste et par ord, lidt ris/tos eller lignende min vej?
På forhånd tak!

Jeg har ikke noget imod at betale prisen, hvis produktet holder og fungerer. Jeg vil også have noget ordentligt, da der er planlagt flere længere ture (Inkl. En SaddleSore 1000) til sommer!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Quadlock tlf. holder
  • #1   24. feb 2020 Jeg har monteret holder på både min mc og MTB. Cover sidder altid på mobil
    -Virker perfekt og kunne aldrig drømme om andre løsninger efter jeg har brugt det i 2 år.

• #2   24. feb 2020 Jeg har SP connect som er deres konkurrent.. Den har virket upåklageligt i 2 sæsoner smiley Og også under frisk hastighed

• #3   24. feb 2020 Jeg er også MEGET tilfreds med Quadlock, jeg valgte den frem for SP Connect da Quadlock låser fast, og jeg syntes derfor den virkede mere sikker end SP Connect.

• #4   24. feb 2020 Tak for jeres svar de herrer!
    Næste "problem" er så, at jeg har ikke en standard Iphone eller Huawei men derimod en OnePlus 6. Jeg er ikke så heldig, at i også ved, om denne passer i Quadlock's universelle telefon cover? smiley

• #5   24. feb 2020 De har ikke et universal cover, det er et Mounting beslag du køber som kan klistres til din telefon eller cover smiley jeg har selv et sæt liggende med usb udtag, det kommer på den nye kværn på fredag! smiley

• #6   24. feb 2020 Jeg har en Huawei P20, jeg har bare købt et hardcase, og sat deres universal beslag på coveret, som sidder med 3M klister.. Det får man aldrig af casen igen smiley

• #7   24. feb 2020 Hvad med gaffeltape?
    Troede da ellers at det var dem som vandt over alt smiley hehe

Jeg er gald for min Quadlock's jeg har Samsung s8 smiley

• #8   24. feb 2020 Haha ja, på med noget Gaffa! smiley
    Det lyder som en god ide med beslaget som Daniel skriver. Har lige læst lidt om det, og det klistrer bedst på hård plastik med en glat overflade. Et billigt cover og et stk. Quadlock er skrevet på listen!
    Så mangler vi bare, at de når at få helt styr på Corona virus i sydeuropa.. Har planlagt en Saddle Sore 1000 med min fætter til Monaco første weekend i juni!

Tak for anbefalingerne. Har læst lidt om det, men det er altid en god ting, at høre det fra flere munde.
    Fortsat god dag! smiley

• #9   26. feb 2020 Er det ikke ‘bare’ en mobilholder? Kan det noget, som RAM Mount ikke kan?

• #10   26. feb 2020 2 ting tiltaler mig ved Quadlock frem for RAM.
    1: estetik - holderen er knap så stor og fremtrædende som RAM
    2. Telefonen holdes ikke fast af friktion fra en fjederpåvirkning, men låses fast i et beslag. For mig personligt er det mere behageligt smiley

Men jeg kan godt se hvad du mener Lars. Hvis telefonen holdes på plads kan det vel være lige meget.. smiley
    Det er som med motorcykler og kvinder, der er hver sin smag smiley

Kommentér på:
Quadlock tlf. holder

Annonce