1.985 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Quadlock tlf. holder Quadlock tlf. holder
Jeg har fornylig gjort mig bekendt med holderne fra Quadlock. De virker solide, funktionelle og lidt i den dyre ende
Er der nogen derude der har erfaringer med disse, som måske kunne kaste et par ord, lidt ris/tos eller lignende min vej?
På forhånd tak!
Jeg har ikke noget imod at betale prisen, hvis produktet holder og fungerer. Jeg vil også have noget ordentligt, da der er planlagt flere længere ture (Inkl. En SaddleSore 1000) til sommer!
0 synes godt om
okt 2005
Følger: 24 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 98 Svar: 825
-Virker perfekt og kunne aldrig drømme om andre løsninger efter jeg har brugt det i 2 år.
feb 2009
Følger: 3 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 657
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 61 Svar: 377
maj 2017
Følger: 3 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 40
Næste "problem" er så, at jeg har ikke en standard Iphone eller Huawei men derimod en OnePlus 6. Jeg er ikke så heldig, at i også ved, om denne passer i Quadlock's universelle telefon cover?
jan 2013
Følger: 1 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 169
feb 2009
Følger: 3 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 657
mar 2018
Følger: 5 Følgere: 141 Emner: 34 Svar: 190
Troede da ellers at det var dem som vandt over alt
Jeg er gald for min Quadlock's jeg har Samsung s8
maj 2017
Det lyder som en god ide med beslaget som Daniel skriver. Har lige læst lidt om det, og det klistrer bedst på hård plastik med en glat overflade. Et billigt cover og et stk. Quadlock er skrevet på listen!
Så mangler vi bare, at de når at få helt styr på Corona virus i sydeuropa.. Har planlagt en Saddle Sore 1000 med min fætter til Monaco første weekend i juni!
Tak for anbefalingerne. Har læst lidt om det, men det er altid en god ting, at høre det fra flere munde.
Fortsat god dag!
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 25 Emner: 26 Svar: 1.324
maj 2017
1: estetik - holderen er knap så stor og fremtrædende som RAM
2. Telefonen holdes ikke fast af friktion fra en fjederpåvirkning, men låses fast i et beslag. For mig personligt er det mere behageligt
Men jeg kan godt se hvad du mener Lars. Hvis telefonen holdes på plads kan det vel være lige meget..
Det er som med motorcykler og kvinder, der er hver sin smag
Quadlock tlf. holder