1.257 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

blinklys virker ikke når jeg sætter speedometeret til blinklys virker ikke når jeg sætter speedometeret til

hejsa
jeg har en xvs650 dragstar hvor jeg har monteret 4x led blink lys på og skiftet relæ,et så de blinker som de skal.
problemet er at når tilslutter mit speedometer så blinker de ikke længere, så lyser de bare hele tiden ??? hvad gør jeg her

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Reperation af ovn 500 kr.
  • Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Sætte en havelåg op 1.300 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  blinklys virker ikke når jeg sætter speedometeret til
  • #2   4. mar 2020 prøv at pille blink indikator pæren eller pærene ud og se om de så virker som de skal. jeg havde samme problem engang der skal laves noget fix med nogle ensrettere vis det er samme problem som jeg havde.

• #3   4. mar 2020 Det er fordi din pære til blinkindikator i indstrumentet, trækker stel forbindelse igennem den modsatte side blink end hvad du har sat den til at blinke til. Og da Led nærmest ingen strøm skal bruge for at lyse, ja så lyser dine blink i den side også.
    Du kan montere modstande på alle fire blink, og få det til at virke. Eller måske være heldig at lave noget fix med ensretter ved blinkindikator lampe. Eller tage pæren ud til blinkindikator.

• #4   4. mar 2020 okay det lyder som et større projekt fuskede du selv med det og har du samme maskine ? anders b

lasse a
    det har skiftet blinklys og blinklys relæ og det virker som det skal indtil jeg montere speedometeret så driller det
    blinker jeg til venstre efter montering af speedometer, lyser de 2 i venstre side og lige ledes højre vis jeg blinker den vej.
    har prøvet at skifte til det gamle blink relæ, men samme problem smiley

• #5   4. mar 2020 okay gir god mening men troede at det var lige til nu hvor jeg havde købt et relæ til led, men tror jeg prøver at bille pæren ud og se om det ikke løser problemet (:

• #6   5. mar 2020 Jeg havde samme fejl på min XVS1100 dragstar i sin tid.
    Mener det var "blinklys pæren" i dashbordet der lavede balladen.
    Jeg pillede bare den pære fra, og så virkede blinklysene som de skulle.
    - men så skal man leve med ikke at kunne se når man blinker.

Det virkede ihverfald på min cykel.

• #7   5. mar 2020 mange tak for hjælpen
    jeg har pillet pæren ud af speedometeret og det virker som det skal (:

• #8   5. mar 2020 der ligger et 2 år gammelt indlæg Led blink bøvl. der fik jeg hjælp af en gut der er nogle børnetegninger der viser hvad der menes. den dovne løsning er at smide en led pære i indikatoren så virker det i den ene side smiley

• #9   5. mar 2020 haha ja okay, må lige se om jeg kan finde den og ellers tænker jeg afmontering g af pære er fint smiley

• #10   7. mar 2020 #8 det må næsten være mine paint doodles du henviser til smiley

Ses lidt nede i dette indlæg:
    https://www.motorcykelgalleri.dk/forum/generel-diskussion/175763-led_blink__modstand_

• #11   7. mar 2020 det var det ikke men jeg kan se vi er på samme kunstneriske niveau smiley

Kommentér på:
blinklys virker ikke når jeg sætter speedometeret til

Annonce