{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

R1 pludselig “begrænset” strøm {{forumTopicSubject}}

Hejsa MCG smiley

Min kære R1 blev i vinters sat i garagen velfungerende og uden fejl..

Nu hvor jeg skal forsøge at starte den, er der meget begrænset strøm på.. (nyt batteri, fuld opladet. Sikringer tjekket)
Den drejede rundt i starteren 3/4 gange og vil nu slet ikke vise strømtegn.. Der var kort et minimalt lys i pærene, men nu er lyset også forsvundet der..
I vinters ladede jeg mit batteri op med en bil-booster, og mistænker at det måske har forårsaget noget?

Håber i har nogle gode ideer? smiley

Niklas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  R1 pludselig “begrænset” strøm
  • #2   19. mar 2020 Dit batteri er skvattet sammen.. kan godt være at der er nok spænding på, når du måler, men det kan være, at det afgiver for lidt strøm, når det skal levere ampere til start. Har selv oplevet det med (skod) gel-batterier fra Biltema, der ikke kan holde til at stå vinteren over, end ikke med en smart vedligeholdelseslader på smiley

    Råd til dig: brug de $$ det koster, og køb et ordentligt batteri


  • #3   19. mar 2020 Tak for budene, men fik nok ikke beskrevet det tydeligt så. Jeg har forsøgt med det gamle, og et helt nyt (1 uge gammel, bedre og kraftigere) batteri uden held.. akkurat samme symptomer.



  • #4   20. mar 2020 Stel eller andre forbindelser ville jeg se efter. Evt. prøv med startkabler fra en bil.

Kommentér på:
R1 pludselig “begrænset” strøm

Annonce