{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.309 visninger | Oprettet:

Helena R
Helena R
Tilmeldt:
14. sep 2015
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7

Lys blinker og blinklys "pulserer" {{forumTopicSubject}}

Hej er der nogen der kan guide mig lidt?

Jeg har lige købt en gammel honda CB250 RS fra 81, som er lavet til en café racer. Den opfører sig dog underligt iht. lys. Blinklysene pulserer (altså går ikke ud og tænder igen, som blink) dvs. går ned i lysstyrke og så op igen. Det er måske ok?

Front- og baglys står dog og blinker lidt "i takt" med motorens bevægelser. Skal pærerne bare skiftes eller?

På forhånd tak!

Den har ikke været kørt siden sidste efterår, kun lige min tur hjem med den og så har jeg haft den tændt et par gange siden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lys blinker og blinklys "pulserer"
  • #1   26. mar 2020 nej pærerne fejler ikke noget, der er en løs forbindelse et eller andet sted

  • #2   26. mar 2020 Ikke for at spille klog, men kan flimren i for og baglygte i tomgang ikke bare skyldes, at spændingen er lidt uregelmæssig ved lave omdrejninger?

  • Helena R
    Helena R Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #4   27. mar 2020 Tak for jeres svar!

    Hvordan finder jeg den løse forbindelse så?

    Og har prøvet at give den gas i neutral samtidig, men problemet er der stadig. Men det er selvfølgelig svært at se, hvis jeg skal ud og køre for at checke det.


  • #5   27. mar 2020 uha det er ikke nemt på sådan en ombygget model, er der rodet med ledningsnettet kan det være svært at finde

  • #6   27. mar 2020 Giver Claus P ret. Når lyset ikke direkte blinker, men går op/ned i styrke, lugter det af spændingen kører op/ned. Det kan så være fejl på ensretteren eller dårlig batteri.
    Hvilken spænding kan du måle på batteriet i tomgang og når du giver den lidt gas ?


  • #7   27. mar 2020 Hvad er vi ude i af ombygning?
    Er den bygget med LED blinklys? LED baglygte? eller hvad er det vi egentligt skal hjælpe ud fra. Lad os se et billede af svinet! Det gør det så meget lettere at hjælpe.
    Nu er der andet end batteri og ensretter der kan lave en spænding der kører op og ned, ved godt det er populært blot at skifte disse to ting i flæng. Der fiser også mange ensrettere af i det danske land, men det har ofte en grund.


  • Helena R
    Helena R Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #8   27. mar 2020 I får lige et billede!

    profilbillede
  • Helena R
    Helena R Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #9   27. mar 2020 Den var til syn i september, og fik lavet lidt med noget el også. Har kvitteringen på dette. Siden da er den ikke blevet kørt dog.

  • #10   27. mar 2020 jeg mener stadig at der er en løs forbindelse et sted

Kommentér på:
Lys blinker og blinklys "pulserer"

Annonce