{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
970 visninger | Oprettet:

Cbr 1000 f benzin hane. {{forumTopicSubject}}

Min benzin hane er piv utæt.
Men når jeg tager knappen af for komme til pladen til indmaden, så er den fanme nittet på...

Vil det sige at den ikke kan renoveres?
Eller skal jeg bare løbe chancen med et rep Kit og så bore nitten op og bag efter lave noget gevind...

Hvad har i andre gjort?
Et Kit koster 20 euro + fragt
En ny hane koster 117 euro + fragt.
Det er lidt af en pris forskel.


Lokale Nyheder i Silkeborg
Vores-Silkeborg.dk kan du tjekke alle lokale nyheder samlet ét sted.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Sat to rullegardiner op 1.050 kr.
  • Maling af lille stakitt — ca 4. Meter 2.070 kr.
  • Flytterengøring 2.000 kr.
  • Slutrengøring lejlighed 86 kvm 2.500 kr.
  • Fjern ukrudt på terrasse 1.400 kr.
  • Hjælp til samling af havemøbler 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cbr 1000 f benzin hane.
Kommentér på:
Cbr 1000 f benzin hane.

Annonce