{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

kenneth T
kenneth T
Tilmeldt:
26. mar 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7

Boosterplug Bmw singles {{forumTopicSubject}}

Jeg søger nogle "on hands" erfaringer med Boosterplug til Bmw 1 cylindrede modeller. Pro's og Con's... Jeg oplever til tider, at Sertao'en går lidt til den "magre" side mht varme og gangkultur i terrænet. Producenten lover selvfølgelig guld og grønne skove..Meeenn???
Er der nogle, der har erfaring med lignende mc type og Boosterplug?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Boosterplug Bmw singles
  • #1   4. maj 2020 Nu er jeg slet ikke den rigtige at lytte til. gs 650 Sertao er ubetinget den ringeste nyere mc jeg har kørt på. mage til sløv gyngehest skal man lede længe efter smiley

    Boosterplug er jeg en anelse mere begejstret for end sertaoen .. Men kun en anelse.

    Jeg ville ikke selv ofre en powercomander da jeg ville skille mig af med kræet. Men er du glad for den så skal du kraftigt overveje at få en Pc5 og få den kørt ind, Der er kæmpe forskel på boosterplug og et ordentligt map..

    Mvh Brian


  • #2   4. maj 2020 Har haft det både på min TR650 og F650GS, så begge kører med en motor med samme oprindelse som din G650.
    Det hjalp rigtig meget. Den til tider urolige tomgang, samt risiko for at motoren gik ud når man standsede ved rødt lys, blev elimineret.
    Trækket fra bunden blev også en smule stærkere, men ikke markant.


  • #3   4. maj 2020 #1 det er da ikke ret konstruktivt at svine mandens motorcykel til på den måde.
    Hver mand/kvinde, sin cykel.
    Boosterplug er en billigere og lidt dårligere løsning end den Brian foreslår, det er individuelt hvor meget det hjælper


  • #4   4. maj 2020 #3
    Sådan er jeg, håber i ka’ ta’ det smiley


  • kenneth T
    kenneth T Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #5   5. maj 2020 Tak for indspark.. Og Brian S.. Du har fuldstændig ret. Det ER en bovlam gyngehest, men at rive Daytona 955'eren rundt på de Svenske skovveje og "listige" Vestjyske ditto, vil sq være lidt synd...Det er en "kompromis mc" på godt og ondt smiley

  • #6   5. maj 2020 På min xt660, har jeg monteret enskyde modstand over lufttemperaturføleren, så jeg på den måde kan give den federe blanding. Den er ikke justeret eller kørt ind, men løser mit problem for en flad tyver.

Kommentér på:
Boosterplug Bmw singles

Annonce