{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ulovligt at forstærke ?
  • #1   22. jul 2005 altså jeg kunne forestille mig at det skal være det samme som bil... altså det skal være lovlige svejsninger... tror det hedder ring svejsninger men er ikk helt sikker

• #2   22. jul 2005 bare af nysgerrighed hvorfor og hvilken maskine?

• lars o
    lars o Tilmeldt:
    dec 2004

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 94
    #3   22. jul 2005 nej.. for at det ska god kendes ska du have et certifikat. min onkel havde certifikat svejsning han byggede engang et helt fly selv hel fra bunden lavede selv stellet ud fra tegninger osv.. men når det gølder forstærkninger er det lig meget men hvis du begynder og ændre på selve stellet så

• #4   22. jul 2005 okay det fordi jeg har tænkt mig at sætte "bøjler rundt om motoren" lidt svært at forklare uden at kunne vise det. Det er på min z400 som nok bliver til en z900 eller z 1000 når jeg engang er færdig smiley
    Men tror jeg jeg vælger at lave så de stænger bliver boltet på med kraftige bolter 10mm bolter så jeg kan tage det af igen når motoren skal af og på. og medhensyn til de svejsninger så kan jeg nok godt få en klejnsmed til at svejse dem for mig.

• #5   22. jul 2005 Det vil jeg dæleme ikke gøre hvis jeg var dig, så er det bedre at købe en der er et nummer størere, det der bliver for vildt....

bare min mening

Tonny

• #6   22. jul 2005 Lige en anden ting, hvis du begynder at svejse på stellet, så bliver der et svagt punkt lige ved siden af den nye svejsning i laver.

Tonny

• #7   22. jul 2005 man må ikk lave svejsniger på sit stel.
    Stellet skla være intakt uden rust, buler og svejsniger det sagde de da jeg tog kørekort..

• #8   22. jul 2005 hmm det røv :S

• #9   22. jul 2005 det er ulovligt men laver du du forstærkningerne bag motor og andre skjulte steder opdager de det ikke;-) men ville nok også anbefale en 6.5 minimum at smide motoren i. ville ikke have problem med at smide en 6-900 motor i en gsxr-cbr-zxr400 da stellene er kraftige og stabile til at starte men. men de gamle japsere fra start80 og bagud var frygteligt bløde i stellet allerede med standard motoren i. så vil nok også anbefale at rykke en klasse op inden du ligger så kraftig motor i

• #10   25. jul 2005 jamen jeg er skam meget tilfreds med svarende

ud fra hvad din ven siger, så er problemet de mange problemer jeg kan løbe ind i. Det forstår jeg, og jeg ved også med 100% sikkerhed at nogle af dem vil blive svære at løse.
    dettet projekt er dog ikke det første jeg vil/ har lavet, men det andet var dog på en Yamaha 4 gear og jeg løb tør for penge lige da jeg var ved at være færdig,
    jaa projektet gik faktisk så skidt det nu kunne, men 90% færdig blev den da. havde forresten heller ikke nogle prof. mennesker til at hjælpe mig, men her er den:

http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11402

Jeg har ikke besluttet mig for hvad jeg vil men under alle omstændighedder så tror jeg at de "kraftigere" ting kommer på, ikke fordi jeg ikke vil lytte men mere fordi jeg ved jeg kan lave det, også så det holder :). det med motoren må vente lidt til jeg finder ud af om jeg kan skaffe mig en ordenlig z400 motor ellers må jeg se om jeg ikke kan finde en anden 400cc motor for det ville være bedst hvis den passede nogen lunde i stellet.

Kommentér på:
ulovligt at forstærke ?

Annonce