Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha virago 535 fra 1993
  • #1   3. jun 2020 Evt noget tændings relateret eller falsk luft ved indsugning, rensning af karburatorer.

  • #2   3. jun 2020 Mange tak

  • #3   3. jun 2020 Har du fået renset karburatorer, som du blev anbefalet sidst du spurgte i marts ??
    smiley


  • #4   4. jun 2020 Ja den har jeg rensetB)

  • Carsten J
    Carsten J Tilmeldt:
    maj 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 41
    #5   4. jun 2020 En gammel tommelfingerregel er skyder den i indsugningen, fx ved motorbrems får den for meget benzin, skyder den i udstødningen, får den for lidt benzin. det er selfølgelig ikke nogen eksakt videnskab, men en tommelfingerregel.

  • #6   4. jun 2020 Sandsynligvis mager blanding pga utæthed ved karburator/manifold. Prøv at tage tændørene ud når den er gennemvarm og lige har "hakket og skudt", de er med stor sandsynlighed meget hvide.

    Du kan finde en utæthed ved at sprøjte dieselstart omkring manifold/karburator med motoren igang, gerne lidt høj tomgang ~2000/min. Når du så rammer utætheden går motoren mærkbart op i omdr når den får lidt æter direkte ind smiley

    Det kan også være tændingen, f eks en tændspole der sidder løs og mister stelforbindelsen når den kommer op i omdrejninger. Eller hvor viklingerne er brændt over så den ikke kan trække gnist ved højere omdrejninger.

    Sandsynligheden taler dog for det er i karburatorne du skal finde fejlen, specielt hvis du har haft det hele skildt ad og måske ikke har fået spændt det helt rigtigt sammen.


  • #7   7. jun 2020 Mange tak for hjælpen

Kommentér på:
Yamaha virago 535 fra 1993

Annonce