{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cbr 600 f2 krumtapbolt
  • #2   5. jun 2020 Peter k: ja det er nr 14. (: er du 100 procent sikker?

  • #4   5. jun 2020 Hej Hans Henrik..
    Det har min Z1300 nu på stator bolten smiley


  • #8   5. jun 2020 Jeps - det gælder i øvrigt også for min VN 750..

  • #9   5. jun 2020 Og, så blev den kommentar slettet som så mange gange før smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.656
    #10   5. jun 2020 #3 - Det har mit primærtandhjul da...?

    profilbillede
  • #11   7. jun 2020 Sajmon den her er noget grov, en sletter sin kommentar, men du har som administrator mulighed for at hente den ned igen, til hvilken nytte ? For at du kan stå som en helvedes karl, der har styr på alt, eller hvad ?
    Kom med en forklaring på hvorfor !


  • #12   7. jun 2020 #11
    1) Du antager noget - kan der være andre muligheder? (og ja der er selvfølgelig andre muligheder)
    2) Egentlig er der ikke nogen 2er men hvorfor er det at nogen mener, at andre kan afkræves en forklaring?


  • #13   7. jun 2020 Kan Saimon ikke svare selv ? smiley


  • #14   7. jun 2020 Det er nok, fordi der er nogen, der er ved at være aller helvedes trætte af jer to gamle får fra Hjørring! smiley
    Men Timesert og screen shots er nok ikke nået op til jer endnu smiley


  • #15   7. jun 2020 #13
    Overraskende at du stiller lige netop det spørgsmål men nu når det er ude af posen, så, jo da.

    Nu havde du jo til at starte med selv en mening du ville ud med og på samme måde fulgte jeg helt enkelt trop.


  • #16   11. jun 2020 Hvis man er i tvivl så er der en regel hvis der ikke er lås på så skal den højst sandsynlig skrues af samme vej som tandhjulet naturligt kører

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.656
    #18   11. jun 2020 #11 - Jeg har ikke hentet noget nogen steder hen - jeg tog et screenshot af det jeg svarede på da jeg læste det, og jeg postede det screenshot da jeg svarede, så folk som efterfølgende kommer ind i tråden og læser den, kan gennemskue hvad fanden der foregår. Et screenshot - som alle andre brugere af forummet, kan tage når de vil.
    I det sekund man poster et indlæg, en kommentar eller et billede på den her hjemmeside, så er det offentligt tilgængeligt, og det står folk frit for hvad de bruger det til.

    HELE ideen med et forum i stedet for tumpede sociale medier, er netop muligheden for at søge i tidligere svar, og udnytte forummet som en videnbank - så man ikke behøver se de samme 10 tråde hver eneste dag.

    Hele ideen med at svare i et forum, ryger i fløjten hvis folk render rundt og sletter deres gamle svar. Debatter eller diskussioner, hvor halvdelen af svarene mangler, giver ingen mening.

    Prøv at slå "kontinuitet" op i en ordbog - så ved i hvad jeg mener.

    Kan man ikke tåle at ens skriverier ligger på internettet, skal man lade være med at klikke på "Send kommentar", og i stedet slette sit mavesure brokkeri, eller helt lade være med at skrive det.

    Kan man ikke lide det tekniske eller menneskelige niveau på en given hjemmeside, så bør man lukke sin browser eller app, og finde noget andet at lave. Det er bare min personlige mening - tag det for hvad det er. Vi behøver ikke være enige. smiley

    Så kan det vist ikke siges mere tydeligt - og i tager grueligt fejl hvis i tror det har noget med min status som hjælpeadministrator at gøre... smiley

    #13 - Kan Hans Henrik ikke selv brokke sig over mig på offentligt forum, eller skal du absolut spørge for ham? smiley


    profilbillede
Kommentér på:
Cbr 600 f2 krumtapbolt

Annonce