919 visninger
|
Oprettet:
Hvad er det for en lampe? {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg har en Kawasaki VN 750 fra 86 hvor jeg undre mig over hvad den røde lampe nederst til højre er, den tænder af og til.
Er der en som ved det?
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 81 MC-er: 16 Emner: 48 Svar: 2.884
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 2.664
okt 2019
Emner: 3 Svar: 4
okt 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Annoncer: 1 Svar: 424
Hvad er det for en lampe?