1.729 visninger
|
Oprettet:
Ryster(wobler) {{forumTopicSubject}}
Min Kawasaki z 900 rs cafe ryster i styret efter første dækskift på forhjul.
Jeg har tidligere først haft uro over 200 men nu er det allerede ved 140.
Jeg har efterfølgende afmonteret og tjekket afbalancering og det er ok.
Jeg er blevet anbefalet at skifte bagdæk som er lidt fladt på midten men ikke nedslidt
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 216 Emner: 105 Svar: 3.911
aug 2015
Følgere: 80 MC-er: 30 Emner: 1 Svar: 96
Som skrevet ovenfor. Kronrørslejer eller hjullejer (for og bag)
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 216 Emner: 105 Svar: 3.911
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 42 MC-er: 5 Annoncer: 1 Emner: 400 Svar: 2.364
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 904
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
Dæktryk eller slidtbagdæk er nok synderen, eller også valget af dæk, hvis du har skiftet til et andet dækprofil/mærker end det tidligere.
Min tidligere Husqvarna havde også en fæl weave ved 120km/t. Efter skift til nogle andre dæk forsvandt det helt
dec 2005
Følger: 11 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.796
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
mar 2014
Følger: 3 Følgere: 8 MC-er: 1 Svar: 138
aug 2015
Følgere: 80 MC-er: 30 Emner: 1 Svar: 96
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
Men trådstarter mangler stadig at melde tilbage, og hvilket dæk der sad på før, og hvilket der er skiftet til.
Personligt finder jeg det underligt, at fordækket er slidt ned før bagdækket.
jul 2013
Følger: 14 Følgere: 117 MC-er: 6 Emner: 29 Svar: 438
Ryster(wobler)