{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.127 visninger | Oprettet:

Måling på stator/ defekt fase.? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg har haft problemer med at mit batteri blev fladt, selv om det var nyt. Har derfor målt på ensretter og kan se den kun levere 12.2 volt
Derefter har jeg målt vækselspændingen på de tre faser fra statoren. Og de måler i tomgang 16 volt. De to af dem stiger når den får gas den sidste stå stadig på 16 volt. Er der nogle der har oplevet det før, er i tvivl om statoren er gået eller om der kan være forbindelses problemer.

Mvh Claus.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
  • Samling af skab 1.180 kr.
  • Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Måling på stator/ defekt fase.?
Kommentér på:
Måling på stator/ defekt fase.?

Annonce