664 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Anders S
Anders S
Følger: 2 Emner: 1 Svar: 1

Gsxr 600 - Gået ud og kan ikke starte. Gsxr 600 - Gået ud og kan ikke starte.

Hej søger lidt hjælp.

Jeg kørte en tur idag, pludseligt viser speedometeret ingenting, nålen er på 0 og resten af speedometeret er gået ud. 10 sekunder efter kan den ikke tage gassen og dør.

Tager så i Biltema og køber et nyt batteri og montere. Også er problemet væk og den starter som den skal.
Køre så 10 minutter også sker det hele igen.

Nogen der har en idé om hva der er galt og hvad jeg kan prøve at gøre ?

Gsxr 600 k7 - årg 2007

Mvh Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gsxr 600 - Gået ud og kan ikke starte.
  • #1   12. aug 2020 Det lyder som om at den ikke lader. Start med at måle på batteriet, ved 2-3 omd. skulle du gerne kunne måle 14-14,5 v - det kræver selvfølgeligt at du lader batteriet op, det er sikkert fladt nu, stiger den ikke op til det nævnte, er det sikkert ensretteren der er stået af. Det kan naturligvis også skyldes andre ting, men det er et godt og nemt sted at starte. Held og lykke med det smiley

• Anders S
    Anders S Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 1
    #2   12. aug 2020 Super tak for det. Er der andre ting jeg kan gøre for, at udelukke det ene eller andet ? smiley

• #3   13. aug 2020 Det lyder meget som om den ikke lader ja. Det er et kendt problem at ensretteren på den model du har ikke bliver kølet nok. Med den varme vi har nu er det meget sandsynligt at den er problemet.

• #4   13. aug 2020 Jeg giver René ret, det er helt sikkert ensretteren. Min er røget 2 gange på min gsxr 750 fordi de var defekt.

• #5   13. aug 2020 Og kan blot bekræfte at jeg havde præcis samme symptomer på min Bandit 650 fra 2008 og efter der kom en ny ensretter forsvandt det. Jeg behøvede ikke engang at skifte batteri. Der lå engang en guide til at måle på tændspole og vistnok også ensretter men guiden er vist taget væk af forfatteren.

• #6   14. aug 2020 Det beskrives i langt de fleste servicemanualer hvordan man udmåler ensretter og hvilke værdier er der indenfor specs.

Kommentér på:
Gsxr 600 - Gået ud og kan ikke starte.

Annonce