Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dæmpning af Delkevic potter
  • #1   23. sep 2020 Et billede mere.

profilbillede
  • #2   23. sep 2020 Og fra den anden ende.

profilbillede
  • #4   23. sep 2020 Tak for den idé, den er sgu okay ??

• #5   23. sep 2020 Har du kigget om de selv sælger nogen propper der dæmper lidt mere? Dem jeg har liggende til mine egne Delkevic potter har ingen huller i..
    muligvis disse, øverst på billede, som de kalder “oversized baffles” vil passe dit temperament bedre..

https://delkevic.co.uk/accessories/

profilbillede
  • #6   24. sep 2020 Hej Henrik
    Ja det har jeg, men jeg tænker at problemet er, at der er fri afgang imellem fløjten og ydre delen, lyden så og sige bare gå uden om.
    Men jeg vil du gerne høre om dine, når du har sat dem i?

• #8   24. sep 2020 ja det har du måske nok ret i... jeg prøvede faktisk mine i, her først på året da jeg synede den. Den sagde stadig noget, men klart mere dæmpet og så var der ingen "pludren/buldren/spytten" ved nedgearing og når man går af gassen, som den gør uden propperne i.. synsmanden synes ikke at den larmede og den strøg lige igennem - jeg strøg lige hjem og pillede dem ud igen smiley

mine har et lille knæk for enden, ligesom afgangen på potten er vinklet lidt i forhold til selve potten, så de passer nok ikke i dine potter, ellers måtte du gerne komme forbi og prøve dem i...

ellers ville jeg nok prøve at vikle noget lyddæmperuld om den du har, eller det pejsesnor der også er foreslået.

• #9   24. sep 2020 Nå jeg købte noget udstødnings uld ved Biltema som holder til 1000 grader og viklede om fløjten, det tog lige toppen af lyden, det er helt ok nu.

• #10   24. sep 2020 super at du fandt en løsning og fedt at du lige smider en tilbagemelding også smiley

• #11   26. sep 2020 Hvordan fik du fæstet ulden? Med ståltråd?
    Evt et billede.
    Jeg har samme problem, og samme type db-killer.

• #12   26. sep 2020 Jeg satte det bare omkring de sidste 8 cm, og klemte det ned i røret med fingrene sammen med en killeren, det passede fint i tykkelsen.

• #13   26. sep 2020 Jeg kan evt lave en film af hvordan den lyder nu, den brøler stadig ved 5000 rpm og op, men ikke nær så slemt som før.
    Før var jeg nogen gange overrasket over hvor meget den kunne larme ved den overhaling, nu syntes jeg at det kan accepteres.

Kommentér på:
Dæmpning af Delkevic potter

Annonce