680 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Honda vf500 topstykke Honda vf500 topstykke

Hej derude
Står med en vf500 motor der har smasket stempel plus 4 ventiler..
overvejede lidt at købe er helt topstykke på eBay med tilhørende ventiler osv..
Er her nogle der ved om vf500 intercepter og vf500 magma passer topstykker med hinanden ? Der er nemlig en del magma topstykker derude i samme årgang osv ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda vf500 topstykke
  • #1   6. okt 2020 Find en Honda side og se om delene har samme vare nr, for så passer de sammen.
    www.carlsalter.com er der muligvis noget på, ikke helt sikker.

• #2   7. okt 2020 Vær opmærksom på årgangen; VF500F (i EU i det mindste) skiftede til topstykker med linjeborede knastaksellejer i løbet af 1985, ligesom VF500F2. Ved ikke, om de nyere passer på de ældre, eller du blot skal have lejeoverfald, ventildækselpakning og evt andre opdaterede dele med, se res.delslisten.

Husker ikke lige, om VF500C fik nye topstykker i '85 , men den KAN have andre motorfæster i toppen, se hellere Where used hos fx CMS NL, når du har fundet frem til topstykket til din årgang af VF500F ud fra motornummeret smiley

• #3   9. okt 2020 ja tjek lige reservedelsnumre på siderne, ved godt det er et helvede at finde reservedele til den, har selv haft en. mener at have hørt de ikke passer overens, men skal ikke gøre mig klog. har også fået at vide det var præcis samme motor?? ??

• #4   19. okt 2020 Den er er mega helvede at finde stumpe til ?? det er en 86 f2 så det var meget fedt lige at værre opmærksom på ??
    Jeg kan self bare købe en brugt kværn til den , men er mere hug på at totalrenovere den gamle da jeg er bange for den “nye” brugte bare kan værre ligeså dårlig

Kommentér på:
Honda vf500 topstykke

Annonce