4.340 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Svar
RVS motorrenovering. RVS motorrenovering.
Det lyder jo godt at få gamle raslepeter til at lyde som for 25 år siden. Er der nogle som kende til produktet eller er det fup.
http://www.rvs-tec.dk/
0 synes godt om
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.138
jul 2005
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
feb 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 280
Hvis det virker tager man livet af sin kobling.
Hvis detr er så glat som beskrevet, må koblingen glide.
Hvis det virkede blev det selvfølgelig hældt i fra farbrikken.
jul 2004
Følger: 38 Følgere: 35 MC-er: 2 Emner: 90 Svar: 400
Jeh kan godt se ideen med produktet, men virker meget urealistisk at det skulle virke irl.
jul 2005
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
feb 2005
En oliefabrik(gul flaske) giver 1000.000 km garenti på motor,hvis man inden ca. 50.000km. skifter til deres olie.
Det fortæller at disse "Herberlife" produkter slet ikke er nødvendige.
Men er det som regl også kæder/strammere det går til i vores motorer. De skulle udvikle en ordentlig scotcoiler
til indvendige kæder. Iden er hermed givet videre.
okt 2004
Følger: 7 Følgere: 8 MC-er: 4 Emner: 24 Svar: 159
Så er spørgsmålet jo bare om det dur i motorcykler ? Ved ikke med det pågældende middel dog.
aug 2005
Følger: 1 Svar: 5
Jeg synes lige, at jeg vil rette et par misforståelser( som kunne være undgået ved at læse hjemmesiden bedre)
1 - I modsætning til alle kendte friktionsnedsættende additiver på markedet virker RVS processen kun på metaldele. Dvs, at den påvirker IKKE koblingsmaterialer, og kan roligt anvendes på Mc. Se evt test på den svenske side www.rvs.se
2 - Der har aldrig været lignende produkter fremme
3 - Der er vel ikke noget galt i at søge forhandlere til sine produkter blandt besøgende på hjemmesiden, da de jo har vist interesse for produkterne i forvejen. Har du et bedre forslag Bandit?, så hører jeg gerne derom.
Jeg kan oplyse, at disse produkter i dag bliver anvendt af danske roadracing kørere med stor succes
Med venlig hilsen
Industri Kemi ApS
Søren Siggaard
feb 2005
Hvis du mener det virker, så må min Blade godt være den danske prøvecykel. Det må jo kunne bevises, med et resultat før "placebomidlet" kommer i og efter.
Jeg tænker naturligvis på effekt, målt på samme rullefeldt. Evt reducering af vebrationer i styr.
Hvis det virker tager jeg al min skepsisi mig igen.
aug 2005
Følger: 1 Svar: 5
Jeg er interesseret i at lave en test på rullefelt. Henning hos Midtjysk MC i Pårup har et rullefelt, og jeg betaler naturligvis udgifterne hertil mod at have mulighed for at publisere resultatet på hjemmesiden. Måske kender du en anden nærmere din bopæl. Det er også OK, bare han er seriøs. Ring til mig hvis du er interesseret, så arrangerer vi det.
Mvh - Søren
feb 2005
Det er bare OK, Du kan maile dit telefon nr. til mig så kan vi tales ved,
jeg bor helt i Frederikshavn
Mon ikke der er et rullefeldt i Aalborg
kistrup@webspeed.dk
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.253
RVS motorrenovering.