Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RVS motorrenovering.
  • #1   1. aug 2005 skal det bare i tanken?

• Henrik L
    Henrik L Tilmeldt:
    jul 2005

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   1. aug 2005 På hjemmesiden som er linket ind forklares det at det skal hældes i olien, helst en gammel olie da stoffet skal i kontakt med metallet, siden skifter man olie og hælder mere i, Nemt ikke ???

• #3   1. aug 2005 jA køb lortet og få dit hår igen:
    Hvis det virker tager man livet af sin kobling.
    Hvis detr er så glat som beskrevet, må koblingen glide.
    Hvis det virkede blev det selvfølgelig hældt i fra farbrikken.

• #4   1. aug 2005 tvivler meget på at det virker...alle delene i en motor har jo en beskyttende hinde af olie på sig (også selvom olien er gammel) og den hinde tror jeg ikke sådan lige er til at komme igennem!
    Jeh kan godt se ideen med produktet, men virker meget urealistisk at det skulle virke irl.

• Henrik L
    Henrik L Tilmeldt:
    jul 2005

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #5   1. aug 2005 Ja Stig hvis det duede så brugte fabrikken det nok, ja en kobling bliver varm så her ville soffet også lægge sig. Mon hvis og såfremt det nu virkede kun er for motorer med tørkoblinger. Mon man på sitet her kunne finde en frivillig?? så kunne vi andre sponsorrere (svært ord, lidt mange rrér, har ingen stavekontrol).

• #7   1. aug 2005 Ja i dag er olie så god at nogle motor kører med særlig tilkøringsolie, fordi en rigtig motorolie simpelt hen ikke kan køre motoren til. Min egen FÆZ6 skulle bytte olie efter 1000 km. Det var tilkøringsolie, en underlig grumset olie.

En oliefabrik(gul flaske) giver 1000.000 km garenti på motor,hvis man inden ca. 50.000km. skifter til deres olie.
    Det fortæller at disse "Herberlife" produkter slet ikke er nødvendige.

Men er det som regl også kæder/strammere det går til i vores motorer. De skulle udvikle en ordentlig scotcoiler
    til indvendige kæder. Iden er hermed givet videre.

• #8   1. aug 2005 Min far har med fordel benyttet teflon kuren til biler, både i gearkasser og motorer, og resultatet er en bedre motorgang, brændstooføkonomi mv. Både på nyere biler (2003 saab 9-3, og ældre, 1995 saab 9000)

Så er spørgsmålet jo bare om det dur i motorcykler ? Ved ikke med det pågældende middel dog.

• Søren S
    Søren S Tilmeldt:
    aug 2005

Følger: 1 Svar: 5
    #9   3. aug 2005 Hej til debatørerne i dette indlæg. Jeg har importen af RVS produkterne i DK. Jeres debat kom frem på min hjemmeside statistik. Jeg forstår jeres skeptis ang. disse produkter (og havde den selv ved første bekedtskab).
    Jeg synes lige, at jeg vil rette et par misforståelser( som kunne være undgået ved at læse hjemmesiden bedre)

1 - I modsætning til alle kendte friktionsnedsættende additiver på markedet virker RVS processen kun på metaldele. Dvs, at den påvirker IKKE koblingsmaterialer, og kan roligt anvendes på Mc. Se evt test på den svenske side www.rvs.se

2 - Der har aldrig været lignende produkter fremme

3 - Der er vel ikke noget galt i at søge forhandlere til sine produkter blandt besøgende på hjemmesiden, da de jo har vist interesse for produkterne i forvejen. Har du et bedre forslag Bandit?, så hører jeg gerne derom.

Jeg kan oplyse, at disse produkter i dag bliver anvendt af danske roadracing kørere med stor succes

Med venlig hilsen
    Industri Kemi ApS

Søren Siggaard

• #10   3. aug 2005 Hej Søren Sigaard:
    Hvis du mener det virker, så må min Blade godt være den danske prøvecykel. Det må jo kunne bevises, med et resultat før "placebomidlet" kommer i og efter.
    Jeg tænker naturligvis på effekt, målt på samme rullefeldt. Evt reducering af vebrationer i styr.
    Hvis det virker tager jeg al min skepsisi mig igen.

• Søren S
    Søren S Tilmeldt:
    aug 2005

Følger: 1 Svar: 5
    #11   3. aug 2005 Hej Stig
    Jeg er interesseret i at lave en test på rullefelt. Henning hos Midtjysk MC i Pårup har et rullefelt, og jeg betaler naturligvis udgifterne hertil mod at have mulighed for at publisere resultatet på hjemmesiden. Måske kender du en anden nærmere din bopæl. Det er også OK, bare han er seriøs. Ring til mig hvis du er interesseret, så arrangerer vi det.

Mvh - Søren

• #12   3. aug 2005 Hej Søren
    Det er bare OK, Du kan maile dit telefon nr. til mig så kan vi tales ved,
    jeg bor helt i Frederikshavn
    Mon ikke der er et rullefeldt i Aalborg
    kistrup@webspeed.dk

• #13   8. aug 2005 spændt på resultatet. dog en lille ting. virker kun på metal.?? nu er det jo sådan at på de fleste cykler er hver anden plade ren metal. og det hjælper vel ikke at det kun er halvdelen af koblingen der virker???

Kommentér på:
RVS motorrenovering.

Annonce