1.340 visninger
|
Oprettet:
Jeg har lige købt et dæk {{forumTopicSubject}}
Hey mcg. Jeg stødte sku lige ind i et dæk i en såkaldt "rodekasse" . Et fordæk til 400 spir tænkte jeg. så skal det satme være dårligt hvis jeg ikke skal slå til. Så jeg købte det. Det lå i rodekassen fordi det er udgået. det hedder. Pirelli Dragon EVO. Nu er det så jeg skal høre jer om hvad det er for noget stads jeg har købt mig ?!? er der nogle på mcg der kender lidt til det ???
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 116
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.896
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 116
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
Alt i alt et dejligt dæk.
nov 2005
Følger: 42 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 447
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
Jeg har pendlet rundt mellem 3 forskellige dækmærker og modeller for at finde ud af hvad jeg kan lide.
apr 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 53 Svar: 435
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.909
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 1.908
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 116
Jeg har lige købt et dæk