{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

Hvilket samtaleanlæg virker bedst? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen og glædelig jul.
Mit spørgsmål:
Hvilket samtale anlæg har den bedste lyd? Dvs med hvilket anlæg kan man rent faktisk høre musikken eller føre en samtale når man køre motorvej?
Del også gerne andre erfaringer.
Min hjelm er iøvrigt en Schubert c3 pro.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket samtaleanlæg virker bedst?
  • #1   24. dec 2020 Jeg har sena s10, det har minijackudgang, den bruger jeg med nogle gode in ear højtalere. Det fungerer rigtig godt stort set uanset hastighed.

  • #2   24. dec 2020 Jeg bruger interphone active. Med Pro Sound højtaler. Dem kan man få så de passer i diverse hjelme.
    Jeg kan sagtens høre musik og snakke hvis tlf ringer når jeg kører på motorvej.


  • #3   26. dec 2020 Følger lige lidt med, er selv på udkig efter et samtaleanlæg, har dog kigget på Cardo's Packtalk Slim

  • #4   26. dec 2020 Jeg har kigget en del på cardo packtalk Black edition med 45mm JBL højtalere.
    Nogen som har prøvet det?


  • #5   29. dec 2020 Bestilte et sæt Cardo Packtalk Slim, som jeg regner med at få hjem her en af dagene, og det er også med de 45mm jbl højtalere, så vil da prøve og få det testet hurtigst muligt, men Cardo skulle være et af de bedre mærker på markedet lige nu, hvis ikke det bedste, vil dog ikke hænges op på dette smiley

Kommentér på:
Hvilket samtaleanlæg virker bedst?

Annonce