{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
987 visninger | Oprettet:

Ang dæk {{forumTopicSubject}}

Min zx7r skal vidst snart have nyt bagdæk.

Men har ALDRIG købt dæk før til mc.

Så var det jeg så den tråd her inde ang Bridgestone dæk.


BT002 Street Racing (gadekører/trackdays)
120/70 R17 + 180/55 R17 = 2150kr.


Er det ok dæk til mig? Jeg er nybegynder hvad angår ALT med mc.

Så gerne lidt råd eller links til bedre dæk til en som mig.

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang dæk
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #1   15. feb 2008 Dårlig ide.

    De er meget luskede når de er kolde fordi det er et sportsdæk - og hvis du aldrig har købt dæk til MC før, har du ikke kørt så mange kilometer at du med rette kan bruge et sportsdæk..

    Køb Pilot Power 2CT eller Pirelli Diablo / Metzler M3.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #2   15. feb 2008 Det var en kommentar til Tommy - ikke dig. smiley

    Du havde ikke skrevet da jeg begyndte. smiley


  • #4   15. feb 2008 jeg har altid kørt pilot power til gaden . denne gang prøver jeg bridgestone bt002 street/racing .
    der skulle være en silica blanding i som gør at dækket ekstremt hurtigt opnår temp .


  • #5   15. feb 2008 Jeg har kørt med 002 nu i 3 år, og jeg ville aldrig købe noget andet.

    Jeg har kørt 002 på min baneracer også, og jeg har varme i mine dæk allerede inden den første omgang er slut,

    002 har en optimal arbejdes temp mellem 30-60 grader og tro mig 35 grader er ikke svært at få bare en luft temp på 15 grader og du har varme nok i dine dæk efter 2 kilometer.

    Køb du bare 002, det tager aldrig røven på dig of du har rigtig godt bid i alle sving, det skal dog nævnes at i meget vådt føre kan det have svært ved at holde arbejdstemp, men hvilket dæk har ikke det.

    Thomas


  • #6   15. feb 2008 2ct havde jeg på min zx 7r .... perfekt ... bare sørg for at det bliver et 180/55 bag dæk istedet for 190/50 som den er født med ... du får en meget bedre/hurtiger indstyring i sving og spare penge samtidig , det er det bedste modificerings trick til en zx 7r smiley hvis du samtidigt hæver justerings beslaget 6-8mm på bagdæmperen så får du en helt anden og bedre mc. PRØV DET !!!

    MIK

    PS SKIFT HELST TIL ET SÆT DÆK


  • #7   15. feb 2008 Mik. T Jeg døjer med at nå jorden en lille smule, måtte godt være 2-3 cm lavere for mig så tror jeg ikke lige jeg gør desværre hehe.

Kommentér på:
Ang dæk

Annonce