{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
262 visninger | Oprettet:

? vedr. forskel på X-11 & X-Spirit {{forumTopicSubject}}

Hey.

Har kig på en X-11 hjelm fra Japan og de skriver, at den ikke er helt identisk med den fra Europa... Har forsøgt at spørge dem hvori forskellen ligger, men deres svar var at jeg skulle sammenligne billederne med en Europa hjelm... øhhh ja ok!!!?? Så er det kun designet på udsmykningen der er anderledes, eller er der nogle reelle tekniske forskelle på hjelmen spørger jeg så om? Nogen der ved noget?

PFT...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ? vedr. forskel på X-11 & X-Spirit
  • #1   17. feb 2008 jeg har kigget meget på dem også og fandt at hvis det skulle være skulle det være x 11 mest vindstabilitet, som jeg værdsætter meget, og som vel må være et must på en naked bike. støj er jeg ikke så hysterisk med kører med propper på motorvej, og så har jeg suomy idag de er absolut ikke den stille dreng i klassen! fandt den fedeset på us ebay hvid rød tanada tror jeg den hed..
    ps endte med at købe en ny model agv se min profil...

• #2   17. feb 2008 Ok tak for indput... Så dit indtryk er at den er ligeså highend som x-spirit?

Rigtig fed hjelm den AGV også... og fede billeder af din Bimmer... godt at se at dækket bliver brugt all over smiley måske vi skulle ud og køre en lille tur her til sommer på de små nordsjællandske?

• #3   17. feb 2008 lige et link... (link fjernet)

ja lad os fine en dag smiley det kun være hygge med noget 2 og 3 cyl knurren...

• #4   17. feb 2008 fine=finde smiley

• #5   17. feb 2008 Mener at have hørt det er indeni der er mest forskel. At X-Spirit er designet efter "europæisk" hovedform, og X-Eleven efter vesterlig eller noget?

Kommentér på:
? vedr. forskel på X-11 & X-Spirit

Annonce