{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.065 visninger | Oprettet:

Startbatteri - hvor meget kræves der {{forumTopicSubject}}

Mit mc-batteri mangler lidt saft og kraft til at få den startet her efter vinterpausen. Da min mc står i et garageanlæg hvor der ikke er adgang til strøm (fordi bøvhoveder stormisbrugte det for år tilbage) skal jeg have arrangeret lidt starthjælp. Jeg er med på hvad der er optimalt men nu spørger jeg så ind til erfaringer med mobile powerbanks med udtag til køretøjs batteristart.

Har set på en Stanley 500A i Harald skrald og det er måske den det skal være men man kan jo få sådan helt små powerbanks - ligesom til telefoner - også med udtag til omtalte batterityper. Er det mon nok til at dreje skidtet rundt indtil den springer igang? Den starter normalt let og hurtigt men lige denne vinter, har den stået lidt længere tid og så har temperaturen jo også været lidt lavere end de seneste vintre.

Jeg er med på at flere A er bedre men vil bare høre hvor meget/lidt sådan en powerbank agtig fidus kan levere. Den jeg har set er på 7,5A iflg specs. I må selvfølgelig gerne fortælle mig at den levere ca 7,5A men jeg er mere nysgerrig efter hvad det kan omsættes til i "turn" tid.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Startbatteri - hvor meget kræves der
Kommentér på:
Startbatteri - hvor meget kræves der

Annonce