707 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

1990 gsxr 250 holdbarhed 1990 gsxr 250 holdbarhed

Jeg har set mig lidt varm på, at køre race på sådan en minigixxer 4 cylinder. Men det er jo nogle gamle cykler. Jeg har en gsxr 750 k7 til store baner og en cbr125 til gocart baner. Men sådan en minigixxer kan jo begge dele. Hvordan er holdbarheden på dem? Og hvordan er det på en bane.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skal have fjernet hvepsebo 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.149 kr.
  • Møbler på plads efter gulvslibning 2.500 kr.
  • Nedtagning og bortskaffelse af trampolin 300 kr.
  • Elektriker - opsætning af lamper plus stikkontakt 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1990 gsxr 250 holdbarhed
  • #1   15. mar 2021 Nej nej og nej smiley
    Den kan slet ikke holde, er krop umulig at få stumper til.
    Ved ikke hvad for baner du mener den er perfekt til .... Hvis du gerne vil have en mindre cykel, så kig efter en ssp300 model. smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.717
    #2   16. mar 2021 Det eneste der er specielt ved sådan en, er vel at den tager mange omdrejninger, og slet ikke kan omsætte alle de omdrejninger til effekt.

Men det er nemmere at finde en velkørende enhjørning i din køkkenskuffe, end en GSXR250 der stadig lever. smiley

• #3   16. mar 2021 Tak for at tale mig fra det smiley den ville ikke være perfekt til noget.. Men jeg tænkte den kunne være sjov. Jeg kører ikke for at vinde men for sjov.
    Men netop holdbarheden er relevant, og der er jo nok en grund til de er så billige.

Og for at den skulle være sjov på en bane skal den også køre ordentligt.

Min lille cbr125 er jo absolut ikke sofistikeret, men den vejer lige under 100 kg og den er sgu sjov på en gocartbane smiley

Kommentér på:
1990 gsxr 250 holdbarhed

Annonce