{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

Motogadget motoscope mini {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Har anskaffet mig et nyt speedometer til min vz800 fra 08.

Har nogle tekniske spørgsmål jeg håber jeg kan få svar på.

1: Nogle der har fået sin benzin måler til at virke fra det gamle speedometer på nogle måde? Eventuelt kan man bruge de samme ledninger til at få en diode til at lyse når den er lavt på benzin?

2: kan man bruge sine gamle hastighed kabler eller skal man montere den nye magnet føler?

3: beslag til montering, er jeg helt væk men kan ikke se hvordan denne her skal kunne monteres? ( https://bike-netshoppen.dk/shop/370-mc-speedo-og-omdrejningstaeller-mm/18734-motogadget-motoscope-mini-styr-beslag/?gclid=Cj0KCQjwo-aCBhC-ARIsAAkNQiv_BP4T_nCPUv_oTG4RdqA-ivRGK05joH3o7J2re7UvikFIpVkmgJMaAvRaEALw_wcB )

Håber der er nogle eksperter på det her område.
Tak for hjælpen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motogadget motoscope mini
  • #1   24. mar 2021 Du skal bruge den magnet,
    Og den holder du linker til virker fint, den er til styret, men der fået også andre holder


  • #2   25. mar 2021 Nogen originale speedo sensorer kan godt bruges. Det er bare en kontakt der lukker/åbner. Motogadget siger også den kan bruges med sensor på gearboxen i stedet for hjulet via. deres autolearning funktion - jeg har dog ikke afprøvet det da jeg bruger en magnet kontakt.

    Jeg kan ikke lige se du kan få benzin måler på motoscope mini, på motoscope pro kan man bruge en breakout box og få rigtig benzin sensor. Hvis din benz. sensor bare lukker en kontakt mod stel f.eks så kan du også nemt sætte en led et eller andet sted og få den til at lyse.


Kommentér på:
Motogadget motoscope mini

Annonce