{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
561 visninger | Oprettet:

Honda xl 1000 va 2006 {{forumTopicSubject}}

hej jeg har æren af at eje en honda xl 1000 va fra 2006 som jeg lige har købt har ikke så meget forstand på v2 motore hvordan de køre men den ryster meget syns jeg selv ved lave omdringer 2000 -3000 når den sejtrækker når den ligge på 3500 omd køre den jævnt op i fart . har læst hvad man skal købe for at fikse dette men kan ikke fåstå det skal ryste så meget så søger en der har forstand / viden om den model cykel der vil prøve en tur på den og mulig vis forklare om der er annet i vejen med motoren eller det er mig der er pyller smiley kommer fra nordjylland så vis der er en her fra er det super mvh søren thomsen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda xl 1000 va 2006
  • #1   18. apr 2021 Giv den nogle flere omdrejninger, har desværre ikke prøvet den, men tænker at 4-5 kRPM vil være gode at trille med på den.

  • #2   18. apr 2021 jo jo men så skal jeg jo køre i 4ger når jer køre 80 ville mene når der er 6 g så bruger man da dem alle smiley men som sagt er det første gang jeg ejer en v2 motor

  • #4   18. apr 2021 #3: Fra 2003 har den 6 gear sammen med indsprøjtning.

    Hvis motorcyklen er serviceret og gasspjæld synkroniseret, så kører den som den skal.
    Min egen XL1000 trækker nu ganske jævnt fra bunden, så tror bare du skal vænne dig til en stor V2 motor.


  • #5   18. apr 2021 Der er et eller andet der ikke er som det skal være ?? køre du med power commander på din ? Har hørt det skulle tage nået ad det

  • #6   19. apr 2021 Sørg også for, at dit kædekit er i orden. Stive led eller for slap kæde, vil forstærke rystelserne ved træk i de lave omdrejninger.. smiley

  • #7   19. apr 2021 @Søren Cyklen har da seks gear for at man kan vælge et passende i enhver situation, ikke for at man skal skynde sig at skifte gennem gearene smiley

    Fx på min langturs-VF1100S bruger jeg først 6' ved 90 kmt og derover, -- den blev endda oprindelige nedgearet i bagnavet, så 6' kunne bruges ved 88kmt/50mph til min første tur på den i USA. Med standargearingen ville jeg for det meste køre i 4' ved 80kmt. På min GB500 bruger jeg også kun 5' ved 80kmt, når jeg ruller fredsommeligt derudaf på transportstræk mellem de krøllede biveje smiley

    Du kan jo overveje at geare din Varadero om, hvis du stadig synes det. Altså efter den er blevet korrekt serviceret, som de andre nævner smiley

    Iøvrigt skal man da kunne mærke motoren på en mc, som en af mine mcvenner siger -- han foretrækker derfor 1- og 2-cyl mcer, til nød 3-cyl. Han fnyser ad 4- og 6-cyl rækkemotorer til mc. Så langt kan jeg godt følge ham -- selv når han nu også synes, en V4 er lidt for afbalanceret smiley


Kommentér på:
Honda xl 1000 va 2006

Annonce