{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
292 visninger | Oprettet:

Henrik  L
Henrik L
Online Tilmeldt:
31. jul 2020
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 30

Yamaha xj600 startdrev {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg brokkede mit startdrev i går.... Tror jeg nok..

Det skramlede bare en gang og en grim lyd oveni, så fiser starteren rundt uden og trække en snus ??

Er det noget langhåret lort og komme til eller sådan nogenlunde???
Jeg har ik skilt noget ad endnu skal lige tilføjes...... Det skal jeg lige samle mig sammen til+ lure lidt i Haynes osv.

Kommentarer på:  Yamaha xj600 startdrev
  • #1   3. maj Følger lige med her smiley
    Hvilken årgang er din maskine Henrik?
    VH Niels

• Henrik  L
    Henrik L Online Tilmeldt:
    jul 2020

#2   3. maj Den er fra 1992, Xj600 Diversion. Den hedder 4BR i start af stelnummer. Det er vigtigt når man bestiller dele

• #3   4. maj Hej Henrik
    Min er fra 96 og har også 4BR som start i stelnummer.

Har lige købt en kåbe jeg skal ha malet og monteret. Men det er ikke specielt nemt at finde de korrekte numre på lak-farve.

VH Niels

• Henrik  L
    Henrik L Online Tilmeldt:
    jul 2020

#5   5. maj Tak for det, jo det har jeg luret. Det er ikke "bare lige"

Har heller ikke prøvet det før...... Meeeen jeg har da min Haynes, internet og det her galleri+ gå på mod og en lift til 2 hjulere og alt mit værktøj.
    Er så i gang med en Gilera Storm scooter der laves fra skrot til slot. Den er nok klar om 3-4 uger, det bliver ik før den er lavet. Skal ik have tingene blandet sammen og rode mere end nødvendigt.

Jeg tænker så lidt og det kan være du har en mening om det.... Jeg kan få en anden motor for 6500 der har kørt 32000. Min har gået 69000 så ingen problem der, men kan det svare sig og rode med det. Jeg kører lidt frem og tilbage i det.... Tror dog mest på jeg laver min egen

Kommentér på:
Yamaha xj600 startdrev

x