{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.485 visninger | Oprettet:

Hakkende/pruttende acceleration. Samt dårlig tomgang. {{forumTopicSubject}}

Jeg har været godt kørende indtil nu…
Jeg er ejer af en caferacer, Suzuki GS400 fra 1977, som har kørt upåklageligt indtil nu.
Det startede med at jeg troede den var gået ud af korrekt tomgang indstilling, men det viste sig senere at stemplet havde sat sig - jeg rensede karburatorerne (2), og fik derefter liv i stemplet igen. Samt fyldte maskinen med 100 oktan. Nu kommer problemet så. Den hakker og prutter/sprutter meget i acceleration og er svær og få til og stå i tomgang…
Hvad kan jeg gøre for at få liv i hende igen?

Mvh Berk Printz


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Reparation af plæneklipper (benzin) 600 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 720 kr.
  • Udvendig og indvendig vinduepudsning, 1 plan hus, 16 alm vinduer og 4 store vinduer 800 kr.
  • Tæt rørforbindelse i vandledning 2.000 kr.
  • Opsætning af Velux mørklægnings gardin ( ovnlys vindue ) 750 kr.
  • Installation af 2 pendler 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hakkende/pruttende acceleration. Samt dårlig tomgang.
Kommentér på:
Hakkende/pruttende acceleration. Samt dårlig tomgang.

Annonce