{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
376 visninger | Oprettet:

Thomas N
Thomas N
Følger: 13 Emner: 4 Svar: 9

Nye dæk {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have skiftet dæk på min gamle GSX 750 F og vil høre hvilket / hvilke dæk i vil anbefale smiley jeg ved ikke om der er dæk som er beregnet til at der er passagerer med da halvdelen af turene er med konen bagpå. Størrelsen er 150/70-17 og 110/80-17

Kommentarer på:  Nye dæk
  • #1   18. jul Vælg et par sportstouring dæk af anerkendt mærke.
    I seneste test er det Metzeler Roadtec 01 der har været testvinder, men samlet set er det med meget lidt margin der adskiller Metzeler, Pirelli, Michelins, Bridgestone og Continental

• Thomas N
    Thomas N Tilmeldt:
    sep 2020

#2   18. jul Dem vil jeg tjekke ud:-) priser på dæk er vel som på bildæk - find dæk og tjek priser;-)

• #3   19. jul Jeg er helt enig med Jesper. Pirelli Angel GT2, Metzler Roadtech 01, Brigdestone T32 osv. Gode dæk i alt slags vejr. masser af kilometer og godt grib.
    PS. Jeg har kørt med alle 3 ovennævnte og de har aldrig svigtet mig

• Thomas N
    Thomas N Tilmeldt:
    sep 2020

#4   20. jul Jeg er besluttet på bridgestone battlax til både for og bagdæk smiley men hvorfor " rejser " et bagdæk sig? Har skiftet lejer i bagsvinger grundet slør. Kan det være en årsag eller er der andre ting jeg skal være opmærksom på inden de nye dæk kommer på?

• #5   20. jul Har Angel GT på for og bag. Skifter bagdæk til et Metzler Roadtec Z8 (grundet punktering) så kan jeg da sammenligne de 2 men er fint tilfreds med Angel GT.
    Købt på Sorte Dæk og det gik fint og hurtigt.

• #6   20. jul Z8 og Angel GT er samme familie, og opfører sig næsten ens. Det samme med Roadtec 01 og Angel GT II

• #7   20. jul # 6
    Så stepper jeg lige op næste gang til enten GT II eller Roadtec 01. Eller måske et af de andre topmærker...
    Og hvis der er forslag er det fint. Mine behov er sportstouring - elsker sving - og så mange lange ture med tung oppakning.

Kommentér på:
Nye dæk

x